Горди сме, че на eSky се доверяват както клиенти, за своите лични пътувания, така и бизнес клиенти. Нашите постижения са признати чрез многобройните награди и отличия, които имаме.
I място в категория “Best Travel Marketing Campaign” за кампания #TravelWhereTheMusicTakesYou
II място в категория “Best Travel Application”
III място в категория “Best Facebook Fan Page”
III място в категория “Best Corporate Travel Blog”
eSky получава 4 отличия:
I място в категория “Електронен магазин” - награда на публиката
I място за “Електронен магазин” - награда на журито
I място за “Мобилно приложение” - награда на публиката
II място за “Мобилно приложение” - награда на журито
eSky България получава I място на наградите на APG в следните категории: “Най-много продажби на авиокомпаниите от мрежата на APG” за 2017 г., “Най-много продажби на авиокомпания China Southern” и “Най-много продажби от групата на LATAM Airlines”.
eDestinos Бразилия печели наградата +Digital Enterprise Award за 2018 г. в категория “Търговия”. Отличието се връчва на компании, които имат високи постижения в дигиталния свят.
eSky е номинирана за Ones to Watch в категория “Пътуване”. Това е една от най-престижните класации за бизнес начинания в Европа, част от наградите European Business Awards.
eSky получава признание от авиокомпания Emirates за изключителни заслуги и подкрепа през 2017 и 2018 г.
Мобилното приложение на eSky получава специална награда на журито за най-високо ниво на продажби.
Наградата се присъжда на компании от Европейския бизнес институт в годишното състезание, провеждано от 2005 г. насам.
eSky получава признанието Business Cheetah 2017 от Европейския бизнес институт. Наградата се връчва на компании, чиято пазарна цена се е повишила с поне 10%.
За втора поредна година eSky печели отличието “Най-добро мобилно приложение” на годишните награди на eComm.
Наградата се присъжда на eSky за иновация и изключителен принос за развитието на продуктите на Amadeus в Полша.
Łukasz Neska, вицепрезидент на eSky Group, бе отличен за Master of E-commerce Marketing, категория "Продажби и маркетинг" в конкурса Dyrektor Marketingu 2017.
Уебсайтът на eSky печели I място в три категории на наградите eComm Awards. Гласовете на публиката поставят eSky на първо място за “Най-добър дизайн и потребителско преживяване”, “Най-добро мобилно приложение” и “Най-добър сайт за електронна търговия”.
eSky е обявена за топ агент на авиокомпанията, заради изключителното си представяне през 5-те години сътрудничество с Qatar Airways. Тази награда затвърждава позицията на eSky като един от най-добрите партньори на авиокомпанията в Полша.
eSky печели I място в категория “Международни пазари”, както от вота на публиката,така и от специалното жури. Наградата връчва Fundacja Polak 2.0.
Мобилното приложение на eSky получава наградата Good Design 2017 в категория “Услуги” от Института по индустриален дизайн. Критериите за оценка на журито са практичността и лесното опериране със сайта, които позволяват бързо и удобно планиране на пътуването.
eDestinos Бразилия печели III място в конкурса за най-добра онлайн туристическа агенция, организирана от авиокомпания Latam. Оценката се дава спрямо броя продажби на бразилския пазар.
eSky България получава наградата Best Selling Agent на APG Group. Наградите са годишни и селектират най-добрите туристически агенти в продажбата на авиокомпаниите от портфолиото на APG.
Мобилното приложение на eSky печели първа награда в категория M-Commerce, нареждайки се пред конкуренти като TUI Poland, Itaka и Empik. Наградата отразява не само гласовете на журито, но и вота на публиката.
Ребрандинг кампанията на eSky носи на компанията не само нова визуална идентичност и лого, но и наградата на RE:PL за ребрандинг на годината.
eSky е отличена за най-много продажби на авиокомпанията до Турция.
eSky е избрана за една от най-печелившите туристически агенции за 2017 г.
eSky е на III място в категорията “Най-добра онлайн туристическа агенция”. Отличието се връчва по време на ежегодната церемония за наградите за румънски топ хотели – водещо събитие в туристическата индустрия в страната.
eSky получава цели три награди: “Най-добро мобилно приложение”, “Дизайн и ползваемост” и “Награда на публиката”.
eSky получава две награди: за най-много продажби на авиокомпаниите от мрежата на APG и за най-много продажби на авиокомпания China Southern.
eSky България получава награда за “Най-добра онлайн туристическа агенция в България”. Отличието се връчва въз основа на годишните продажби на билети на авиокомпанията.
I място в категория “Най-добра клиентска услуга” в наградите на ExTempore – компания, специализирана в обученията за обслужване на клиенти.
Третото място в категория “Специални проекти” е определено за кампанията “eSky Live”, проведена съвместно с известно женско списание в Румъния.
Мобилното приложение на eSky получава още едно заслужено първо място от Etravel Awards. Елегантен дизайн, скорост, практичност и безопасност на транзакциите са критериите, които поставят eSky на призовата позиция.
Наградата за най-добър онлайн агент на авиокомпанията се връчва въз основа на броя билети, продадени през 2015 г.
eSky получава две награди от конкурса APG Airline Awards – за най-много продажби на авиокомпаниите от мрежата на APG и за най-много продажби на авиокомпания China Southern.
eSky отново се нарежда на III място в категория “Най-добър румънски сайт за онлайн резервации”. Оценката се дава на база ползваемост на сайта, дизайн и скорост, лесно резервиране и сигурност на транзакциите.
eSky е отличена сред най-популярните IATA агенции в конкурса Romanian Digital Travel Awards.
eSky България получава награди за най-много продажби на авиокомпаниите от мрежата на APG, за най-много продажби на авиокомпания China Southern и награда за устойчив и дългогодишен принос в продажбата на APG.
eSky е избрана за най-добра онлайн туристическа агенция.
eSky е избран за най-добър онлайн агент на авиокомпанията.
Beyond Customers Satisfaction – награда за високо качество на предлаганите от eSky България услуги.
Мобилното приложение на eSky печели I място в Webstock Awards.
eSky се класира на второ място сред най-печелившите туристически агенции в Румъния.
eSky България печели I място в категориите “Електронен пазар” и “Афилиейт” в престижния конкурс на Forbes eVolution Awards. Победителите избират изпълнителните директори на големи компании в сферата на онлайн търговията, IT и иновациите в България.
eSky е наградена от една от най-важните компании, подкрепяща развитието на туристическата индустрия – Travelport. Това отличие отразява изключителните постижения на eSky.
eSky e избрана за най-добра агенция в България.
Отличието е за най-успешна агенция на авиокомпанията в България.
През 2014 г. eSky получава III място в категорията за “Best Romanian Online Booking Website”. Оценяват се полезността на сайта, дизайна и скоростта му, лесното резервиране, както и сигурността на транзакциите.
Блогът на eSky печели заслуженото I място на Webstock Awards, което доказва, че аудиторията оценява открития и оригинален начин на общуване и поднасяне на полезната информация.
В годишните награди на Forbes компанията получава отличия за най-добър сайт в категория "Електронен пазар" и в категория “Афилиейт програма”.
eSky получава отличието “Най-много продажби на авиокомпаниите от мрежата на APG”.
eSky получава отличието “Най-добра онлайн агенция”.
Интензивният растеж и добрите финансови резултати за 2012 г. носят на eSky поредното отличие – 34-то място в класацията на Deloitte за Топ 50 бързоразвиващи се технологични компании в Централна Европа, както и пето място в категорията “Големите 5”.
Фейсбук страницата на eSky получава III място на наградите Etravel Awards. Журито оценява високо визуалната концепция, информацията, както и бързата комуникация с клиенти.
eSky получава признание в категория “e-business”. Журито подчертава изключителното развитие на компанията, доказателство за което е както иновативната технология, така и ръстът на продажбите със 147%.
Наградата е връчена на eSky България за Най-добра онлайн туристическа агенция.
eSky влиза за трети път в класацията за електронни магазини. Инициативата е на полския сайт Money.pl, изданието “Gazeta Wyborcza” и сайтът wyborcza.biz.
eSky получава наградата за “Най-добър дебют в интернет през 2010/2011 г.” от туристическата агенция Neckermann.
eSky е сред лауреатите на престижната класация Diamond of Forbes. Тя включва компании, отбелязали най-бърз растеж през последните години. eSky се нарежда на 45-о място сред компании с приход до 58 милиона €.
Каролина Вроц от Контактния център на eSky Полша печели I място за продавач на годината в категорията Help Desk. Тази награда доказва, че клиентите на компанията получават професионална помощ и услуги с най-добро качество.
Отличието идва като резултат от дългогодишно сътрудничество между eSky и Travelport.
eSky печели трето място в Top Business, категория "detail commerce, except vehicles and motorcycles". Заедно с това печелим и второ място в категория "en detail commerce using bespoke departments or the Internet", като по този начин затвърждаваме позицията си на експерти в онлайн бизнеса.
Наградата е за Най-добър български уебсайт в категория "Онлайн услуги" за втора поредна година.
Сайтът на eSky е включен в “Големите 5”, като задминава полските компании и се класира на III място. Заедно с това eSky е класирана на 30-то място в основната класация на Deloitte за 50 бързо развиващи се технологични компании в Централна Европа.
Поредно признание от Travelport за изключителни постижения. За втори път eSky получава отличието за онлайн изгряваща звезда, след наградата през 2010 г.
eSky е на трето място в класацията за най-добър онлайн магазин, организирана от ежеседмичника “Wprost” и уебсайта Money.pl. Критериите за оценка включват: качество на предлаганите услуги и обслужването, работа със сайта и интерфейс.
Награда за високите резултати, постигнати в продажбата на застраховки за пътуване през 2011 г.
Сайтът на eSky е награден с отличието “Най-популярен онлайн туристически портал” в класацията на двуседмичника “Wiadomości Turystyczne” и компанията за изследвания Gemius.
eSky получава наградата за най-добър български уебсайт в категория "Онлайн услуги".
Само 2 години след отварянето на румънския офис eSky получава признание от Travelport за забележителни постижения в областта на бизнеса. Това отново доказва постиженията на компанията.
За втора поредна година получаваме наградата за Най-добър български уебсайт в категория "Пътуване и туризъм".
Една година след стъпването на румънския пазар, eSky получава наградата Online Rising Star на Travelport. Отличието се присъжда за постоянния прогрес на компанията и потвърждава успеха, постигнат за много кратък период от време.
eSky е включена в класацията на Gazele Biznesu. Отличието се присъжда на най-бързо развиващите се компании, а наградата връчва редакторският екип на полското издание “Puls Biznesu” и компания Coface Poland.
Най-добър български уебсайт в категория "Пътуване и туризъм"