Меню

Имаш нужда от помощ?

Управлявай резервацията си и провери отговорите на често задаваните въпроси

Провери статуса на резервацията си и управлявай детайлите по нея

Препращане на имейла за потвърждение на резервацията
Управлявай резервацията си

С Профила си можеш лесно:
  • да провериш номера на резервацията си и нейния статус,
  • да заявиш промени в датата на пътуването си,
  • да научиш как да се регистрираш онлайн,
  • да заявиш допълнителен багаж и приоритетен бординг,
  • да провериш какви документи са ти нужни, както и какви са актуалните правила за безопасност в съответната дестинация,
  • да провериш изискванията за виза и да заявиш виза или ESTA,
  • да резервираш настаняване с отстъпка, да избереш застраховка и кола под наем .

  • Влез в профила си или се регистрирай с имейла, използван по време на резервацията.

    Влез в Профила си
    Провери статуса на резервацията без да влизаш в профила си - от тук

    Често задавани въпроси

    Полезна информация

    • Променени ли са разписанията на полетите във връзка с настоящата ситуация в Украйна?

      Понастоящем по-голямата част от полетите се извършват по график. Ако не получиш информация от eSky или от авиокомпанията за отмяна или промяна на датата, полетът ще се осъществи по първоначалния план.

      Ако желаеш да отмениш или да промениш датата на пътуването си, авиокомпаниите ще разгледат молбата ти в съответствие с тарифните условия.

      Откри ли необходимата информация? Да | Не
      Смятам, че информацията е:
      Благодарим за обратната връзка!
    • Полетът ми е анулиран. Какво да правя?

      Ако полетът ти е анулиран от авиокомпанията, имаш право на избор между две възможности: полет с нова дата или възстановяване на сумата за билета. В случай че е възможно връщане на сумата, ще я получиш под формата на ваучер, точки, които да използваш за следващо пътуване, или парични средства. Под каква форма ще получиш сумата зависи от авиокомпанията. В eSky, както и при авиокомпаниите, имаме установени процедури за възстановяване на средства, които гарантират най-доброто решение за теб.

      Каква ще бъде процедурата по възстановяване на сумата от страна на авиокомпанията зависи от това дали относно резервацията с теб се свързва eSky или директно авиокомпанията (научи повече за резервации в eSky, обработвани от авиокомпаниите). Информация за това кой обработва резервацията ти ще откриеш в имейла със самолетния билет, изпратен от нас. 

      • С мен се свърза eSky

        В случай че информацията за анулацията на полета е изпратена на имейла ти от eSky, процесът по възстановяване на сумата е следният:

        1. Информираме те относно анулацията на полета от авиокомпанията.
        2. Свързваме се с авиокомпанията, за да получим информация относно възможните опции за възстановяване на сумата за полета.
        3. След като получим въпросните подробности, ти изпращаме информация с възможните опции за възстановяване: по сметка, под формата на ваучер или точки.
        4. Избираш някоя от опциите. 
        5. В случай че има някаква промяна или е нужно повече време за изчакване, ще те информираме своевременно по имейл.
        6. Ако резервацията ти се състои от няколко самолетни билета, ще ти изпратим информация за възможните опции за възстановяване в един или в няколко отделни имейла.
      • С мен се свърза авиокомпанията

        Ако информацията за анулирането на полета е била изпратена на имейл адреса ти директно от авиокомпанията, тогава процедурата по избор на нова дата на пътуването или възстановяването на средства зависи изцяло от авиокомпанията. В този случай ще получиш цялата необходима информация директно от превозвача, вкл. детайли за следващите стъпки, възможни опции за връщане на сумата, както и подробности за развитието на казуса. За да получиш възстановяване на сумата, следвай стъпките от предоставената от авиокомпанията информация и се свържи директно с нея, напр. по имейл или телефон.

      Не забравяй, че възстановената сума за неизползван билет включва сумата за билета и летищните такси. Имай предвид, че е възможно някои други продукти или услуги на eSky, закупени заедно с билета, да не подлежат на възстановяване.

      Откри ли необходимата информация? Да | Не
      Смятам, че информацията е:
      Благодарим за обратната връзка!
    • Искам да анулирам полета си или да сменя датата му

      В случай че плановете ти са се променили и не можеш да използваш закупените билети, имай предвид, че невинаги е възможно по свое желание да смениш датата на полета или да анулираш пътуването и да получиш парите си обратно.

      Ако желаеш да отмениш пътуването си или да промениш датата му, се свържи с нас чрез раздела „Моите резервации“ в Твоя профил в eSky (ако все още нямаш акаунт, създай такъв и добави резервацията си, след което изтегли мобилното приложение на eSky, за да имаш бърз достъп до резервациите се). Дали можеш да върнеш билета си или да смениш датата на пътуването зависи от авиокомпанията и тарифата на закупения билет. Повечето авиокомпании не позволяват анулация на пътуването и възстановяване на сумата за билета. Ако искаш да смениш датата на полета, повечето авиокомпании ще ти позволят да го направиш, но срещу допълнително заплащане (в случай на по-скъпи тарифи, такава промяна може да е безплатна). Имай предвид че обикновено авиокомпаниите не възстановяват разликата в сумата, ако цената на билета след промяната е по-ниска от тази на първоначалния билет.

      Повече за анулирането на пътуването и възстановяването на сумата за самолетния билет научи тук.

      Откри ли необходимата информация? Да | Не
      Смятам, че информацията е:
      Благодарим за обратната връзка!
    • Колко време след анулацията на полет ще получа сумата за билета?

      В случай че очакваш да ти бъде възстановена сума за неизползван билет, имай предвид, че това е възможно, само ако авиокомпанията се е съгласила. Възможно е авиокомпанията да удължи времето за възстановяване поради най-различни причини, като например повишения брой заявки за възстановяване на средства.

      Времето за изчакване за възстановяване на сума за полет, анулиран от авиокомпанията, зависи изцяло от нея.

      По-долу можеш да видиш подробна информация за това кой ще се свърже с теб относно възстановяване на сумата за твоя билет (научи повече за резервации на eSky, обработвани от авиокомпаниите).

      Ако твоята резервация се обработва от eSky (ще откриеш тази информация в имейла със самолетния билет, изпратен от нас), ще ти изпратим известие за анулацията на полета и ще се погрижим процесът по възстановяване на средства да започне възможно най-скоро. За целта ще поискаме информация за предлаганите от авиокомпанията възможности за връщане на средства и ще се погрижим за твоя казус до приключването му. Междувременно ще те държим в течение за наличните опции за връщане, както и за развитието по твоя казус. Освен възстановяване на средствата по сметка или карта някои авиокомпании предлагат и възстановяване под формата на ваучер или точки, които могат да се използват за закупуване на самолетни билети. Имай предвид, че възстановяването на средства под формата на ваучер или точки е много по-бързо в сравнение с превода на средства по сметка или карта.

      Ако резервацията ти се обработва директно от авиокомпанията (тази информация ще откриеш в имейла с билета, изпратен от нас), ще получиш цялата информация за възстановяването на суми, възможните начини за това, както и сроковете за разглеждане на заявките от авиокомпанията на имейла, оставен при резервацията. Авиокомпанията ще те информира и за развитието на твоя казус, както и за подробности относно анулираната резервация. Ако искаш да знаеш какво е текущото състояние на твоята заявка, както и колко време ще е нужно за възстановяване на сумата, се свържи директно с авиокомпанията по имейл или по телефона. Имай предвид, че ако избереш ваучер или точки, които да използваш за закупуване на самолетни билети, процесът на възстановяване е много по-бърз в сравнение с превод на средства по банкова сметка или карта. 

      Важно! Възможните опции за възстановяване на средства зависят от авиокомпанията.

      Откри ли необходимата информация? Да | Не
      Смятам, че информацията е:
      Благодарим за обратната връзка!
    • Под каква форма ще получа средствата за анулирания полет?

      Чудиш се каква част от сумата за неизползван самолетен билет, закупен от eSky, подлежи на възстановяване и как ще получиш средствата? В съответствие с възприетата практика от авиокомпаниите, възстановената сума за анулиран полет включва цената на билета и допълнителните услуги, закупени директно от авиокомпанията.

      Под каква форма ще бъдат възстановени средствата зависи изцяло от решението на авиокомпанията. Обикновено превозвачите предлагат възстановяване само под формата на ваучер или точки, които да се използват за закупуване на друг билет. Някои авиокомпании пък въобще не предлагат възстановяване на суми.

      Важно! Възстановяването покрива само анулираните полети в твоята резервация. Авиокомпаниите не възстановяват суми за полети, изпълнени по разписание.

      Откри ли необходимата информация? Да | Не
      Смятам, че информацията е:
      Благодарим за обратната връзка!
    • Какво е eSky Wallet и за какво може да ми е полезен?

      В случай че имаш имейл от нас с опцията да избереш eSky Wallet или с информация за тази възможност, но не знаеш какво точно представлява и как да го използваш, ето най-важното, което трябва да знаеш.

      eSky Wallet е дигитален портфейл, с който можеш да получиш средства, които да използваш в eSky. Средствата могат да бъдат получени като част от промоционални кампании или при възстановяване на средства за неизползван самолетен билет. Освен това можеш да се възползваш и от допълнителни бонуси.

      Можеш да използваш eSky Wallet, след като получиш съобщение от нас с възможност да избереш този начин за връщане на средства или като участваш в наши промоционални кампании.

      Научи повече за eSky Wallet - тук.

      Откри ли необходимата информация? Да | Не
      Смятам, че информацията е:
      Благодарим за обратната връзка!
    • Правила за пътуване по света. Докъде мога да пътувам?

      Иска ти се да отидеш някъде, но не знаеш точно къде или пък как да се подготвиш за пътуване в чужбина? В която и ситуация да се намираш, е добре да използваш надеждни източници на информация, тъй като правилата за пътуване се променят динамично и зависят от властите на отделните държави. Промените могат да включват вида документи, които трябва да се представят на летището, общите правила при пристигане или пък временни ограничения за влизане в страната.

      За да откриеш надеждна актуална информация и за да можеш спокойно да планираш пътуванията си, можеш да използваш специалната страница, в която събрахме цялата важна информация за правилата и документите, изисквани от страните по света – виж тук.

      И не забравяй преди всяко заминаване да се запознаеш с официалните съобщения на властите на страната, в която отиваш.

      Откри ли необходимата информация? Да | Не
      Смятам, че информацията е:
      Благодарим за обратната връзка!
    • Необходимо ли е да се тествам за COVID-19 преди пътуване?

      Ако планираш пътуване или вече имаш самолетен билет, вероятно ще ти е полезно да знаеш дали е нужно да се тестваш за COVID-19 преди заминаването.

      • В случай че вече имаш билет, то информация дали страната, до която пътуваш, или тези, през които имаш трансфер, изискват негативен резултат за COVID-19, ще откриеш в секцията “Моите резервации” в Твоя профил в eSky. Ако все още нямаш профил, можеш да създадеш такъв и да добавиш резервацията си.
      • Ако все още си на етап планиране на пътуването и нямаш самолетен билет от eSky, можеш да се запознаеш с цялата информация за правилата за преминаване през границите, вкл. и възможните изисквани тестове на специалния за това сайт тук.

      Някои държави изискват тестване за COVID-19 преди пътуването и представянето на негативен резултат при пристигане.

      Откри ли необходимата информация? Да | Не
      Смятам, че информацията е:
      Благодарим за обратната връзка!
    • Как да се свържа с eSky?

      Ако искаш да се свържеш с нас относно твоя резервация, виж информацията по-долу.

      • Ако искаш да се свържеш с нас преди пътуването си относно твоя резервация, влез в секция “Моите резервация” в Твоя профил. С Твоя профил можеш:
        • да проверяваш номера и статуса на резервацията си,
        • да заявиш промяна на датата на пътуването или неговата анулация,
        • да разбереш как да се регистрираш онлайн,
        • да добавиш багаж или приоритетен бординг,
        • да провериш какви са изискваните документи и актуалните правила за безопасност в страната, до която пътуваш,
        • да провериш изискванията за виза и да закупиш виза или ESTA,
        • да резервираш настаняване на по-ниска цена, да избереш застраховка или кола под наем.

        Ако все още нямаш регистрация, създай профил и добави резервацията си. Също така си заслужава да използвате мобилното приложение на eSky, благодарение на което ще получите моментален достъп до Вашите резервации, по всяко време и навсякъде.

        Ако искаш да се свържеш с нас преди пътуването си относно друга причина, можеш да ни пишеш през формата за контакт тук.

      • В случай че имаш нужда от съдействие по време на пътуването си, можеш да се обадиш на телефонния номер, посочен в самолетния ти билет. Работно време от 8.00 до 22.00ч от понеделник до петък, събота и неделя 10.00 до 18.00ч

        От 8.00 до 22.00 часа от понеделник до петък и 10.00 до 18.00ч събота и неделя можете да се свържете с нас по телефон или като ни изпратите електронно съобщение. Електронни съобщения, изпратени извън работното време, се считат за изпратени, респективно получени в работното време на първия работен ден като ще бъдат обработени по реда на постъпването си.
      Откри ли необходимата информация? Да | Не
      Смятам, че информацията е:
      Благодарим за обратната връзка!
    • Възстановените средства са по-малко от общата сума на резервацията. Защо?

      Ако се чудиш защо възстановената сума за анулирания полет е по-малка от сумата на цялата резервация в eSky, имай предвид няколко неща. Всичко зависи от закупените услуги с билета и решението на авиокомпанията относно средствата, които да бъдат възстановени. Въпросната сума не включва например таксата за обслужване и допълнителните услуги, закупени от eSky. 

      В някои случаи авиокомпаниите връщат средства за анулирани резервации в няколко отделни плащания, напр. за конкретни пътници, ако резервацията включва самолетни билети на група хора, или пък включва допълнителни услуги, предлагани от авиокомпанията, като например допълнителен багаж, избор на място и т.н. 

      Какво обикновено включва възстановената сума можеш да научиш тук.

      Откри ли необходимата информация? Да | Не
      Смятам, че информацията е:
      Благодарим за обратната връзка!

    Онлайн регистрация

    • Къде да намеря линка за онлайн регистрация?

      Знаеш, че трябва да се чекираш за полета си и да изтеглиш бордните карти преди пътуването, но не знаеш къде точно да го направиш? Всичко зависи от това дали с теб се свързва директно авиокомпанията или eSky (научи повече за резервациите на eSky, обработвани от авиокомпаниите). Ще намериш нужната информация в имейла, в който ти изпратихме самолетния билет.

      • С мен се свърза eSky или авиокомпанията, но закупих услуга за онлайн регистрация от eSky

        Линк към формата за онлайн чекиране ще намериш в секция „Моите резервации“ в Твоя профил в eSky. Ако все още нямаш акаунт, създай такъв и добави резервацията си. Линка можеш да откриеш също и в твоя самолетен билет. Освен това можеш да използваш и мобилното приложение на eSky, с което ще имаш бърз достъп до твоите резервации навсякъде и по всяко време. Ако не получим нужните данни от теб до 7 дни преди полетното разписание, ще ти изпратим напомнящ имейл с линк към формата за онлайн регистрация.

      • С мен се свърза авиокомпанията

        Информация за онлайн регистрацията ще получиш директно от авиокомпанията на имейл адреса си. Можеш да се чекираш на сайта на авиокомпанията, като въведеш нужните данни.

      Откри ли необходимата информация? Да | Не
      Смятам, че информацията е:
      Благодарим за обратната връзка!
    • Онлайн регистрация стъпка по стъпка

      Вероятно често срещаш информацията, че е нужно да се чекираш и да свалиш бордните карти преди да пътуваш със самолет. Защо обаче е важна онлайн регистрацията и как да я извършиш правилно?

      С онлайн регистрацията можеш да подготвиш бордните карти и по този начин да си осигуриш достъп до борда на самолета. Когато пътуваш с популярни нискотарифни авиокомпании (като Ryanair, Wizz Air, Laudamotion), е необходимо бордните карти да бъдат принтирани. Без тях е възможно да ти откажат достъп на борда на самолета или да се наложи да заплатиш допълнителна такса на летището.

      Чекирането или регистрацията за полета е процес, който може да се различава в зависимост от авиокомпанията, като има значение дали с теб се свързва eSky или авиокомпанията (научи повече за резервациите на eSky, обработвани от авиокомпаниите). Съответната информация ще откриеш в имейла със самолетния билет, който обикновено изпращаме на нашите клиенти.

      • С мен се свърза eSky или авиокомпанията, но имам закупена услуга за онлайн регистрация в eSky

        В този случай ние ще те регистрираме от твое име. За тази цел е възможно да имаме нужда от данни за теб и твоите спътници (ако имаш такива).

        • Линкът към формата за данни ще откриеш в секция "Моите резервации" в Твоя eSky профил. Ако все още нямаш регистрация, създай профил и добави резервацията си. Също така си заслужава да използвате мобилното приложение на eSky, благодарение на което ще получите моментален достъп до Вашите резервации, по всяко време и навсякъде. Освен това, в имейла с Вашия билет ще намерите линка към формуляра за чекиране.
        • Попълни всички необходими данни възможно най-скоро, като използваш специалния формуляр. Само така ще можем лесно да те регистрираме и да изпратим бордните карти (след като авиокомпанията отвори процеса по онлайн регистрация за съответния полет).
          Важно! Регистрацията може да е невъзможна, ако закъснееш и не предоставиш данните до 48 часа преди полетното разписание.
        • Бордните карти ще са достъпни между 48 и 8 часа преди полетното разписание в Твоя eSky профил, откъдето можеш да ги свалиш. За да бъде процесът зпълнен коректно, е важно да попълниш данните за всички пътници в резервацията. Ако все още нямаш регистрация, създай профил и добави резервацията си.
        • Ще ти изпратим бордните карти между 48 и 8 часа преди полетното разписание, на имейла, оставен по време на резервацията. Ако остават по-малко от 8 часа преди полета и все още нямаш получен имейл с бордните карти, отиди в Твоя eSky профил и ги свали оттам, или виж в папка СПАМ и провери кой е имейл адресът, използван при резервацията.
        • Бордните карти следва да бъдат принтирани и представени на летището, заедно с документа за самоличност, използван за регистрацията. Не забравяй, че ако пътуването ти се състои от няколко полетни отсечки, бордните карти ще бъдат добавени поотделно в Твоя eSky профил и ще бъдат изпратени в отделни имейли между 48 и 8 часа преди полетното разписание за всяка от тях.
      • С мен се свърза авиокомпанията

        Всички подробности за онлайн регистрацията ще получиш от авиокомпанията. Регистрирането трябва да се извърши на сайта на авиокомпанията, като използваш имейл адреса, оставен по време на резервацията в eSky.

      Откри ли необходимата информация? Да | Не
      Смятам, че информацията е:
      Благодарим за обратната връзка!
    • Кога ще получа бордните карти и къде да ги открия?

      Приготвяш се за пътуването си и искаш да изтеглиш бордните карти? Къде ще ги откриеш зависи от това дали с теб се свързва eSky или директно авиокомпанията (научи повече за резервациите на eSky, обработвани от авиокомпаниите). Съответната информация ще откриеш в имейла със самолетния билет, който ти изпратихме.

      • С мен се свърза eSky или авиокомпанията, но имам закупена онлайн регистрация от eSky

        Твоите бордни карти ще са достъпни в Твоя профил в eSky между 48 и 8 часа преди полетното разписание. Ако все още нямаш профил, създай такъв и добави резервацията си. За още по-бърз и лесен достъп до твоите резервации можеш да използваш и мобилното приложение на eSky. Бордните карти изпращаме между 48 и 8 часа преди полетното разписание и на имейл адреса, посочен при резервацията на билета. Ако пътуването ти се състои от няколко полета, бордните карти ще бъдат налични в Твоя профил в eSky и ще бъдат изпратени в отделни имейли – между 48 и 8 часа преди полетното разписание за всяка отделна полетна отсечка.

        Пример 1

        Ако летиш:

        • от София до Лондон на 1.06 в 15:00 ч.
        • от Лондон до София на 7.06, в 19:00 ч.

        Ще получиш бордните карти, както следва:

        • за полета от София до Лондон – най-рано на 30.05 в 15:00 ч. (или най-късно на 01.06 в 7:00 часа)
        • за полета от Лондон до София – най-рано на 5.06, в 19:00 ч. (или най-късно на 7.06 в 11:00 ч.)

        Пример 2

        Ако летиш:

        • от София до Тенерифе на 01.06, в 9:00 ч. с прекачване в Барселона на 01.06, в 13:00 (с MultiLine полет)
        • от Тенерифе до София на 7.06, в 12:00 ч. с прекачване във Франкфурт на 07.06, в 18:00 ч. (с MultiLine полет).

        Ще получиш бордните карти, както следва:

        • за полета от София до Барселона – най-рано на 30.05, в 9:00 ч. (или на 01.06, 01:00 ч. най-късно);
        • за полета от Барселона до Тенерифе – най-рано на 30.05, 13:00 ч. (или най-късно на 01.06, 05:00 ч.);
        • за полета от Тенерифе до Франкфурт – най-рано на 05.06, 12:00 ч. (най-късно на 7.06, 4:00 ч.)
        • за полета от Франкфурт до София – най-рано на 05.06, в 18:00 ч. (най-късно на 07.06, в 10:00 ч.).

        Ако остават по-малко от 8 часа преди полетното разписание и все още нямаш получен имейл с бордните карти, провери в твоя eSky профил или виж в папка СПАМ, както и провери кой имейл е използван по време на резервацията. Възможно е бордните карти да са изпратени на друг твой имейл.

        Важно! Когато става въпрос за полети, които изискват предоставянето на допълнителни данни във формата за регистрация, бордните карти ще бъдат изпратени след като цялата необходима информация е добавена. Ако в резервацията ти има други пътници, се увери, че техните данни също са попълнени.

      • С мен се свърза авиокомпанията

        Ако се регистрираш онлайн самостоятелно през сайта на авиокомпанията, следва да изтеглиш бордните си карти след регистрацията, съгласно информацията, предоставена от авиокомпанията.

      Откри ли необходимата информация? Да | Не
      Смятам, че информацията е:
      Благодарим за обратната връзка!
    • Нужно ли е да принтирам бордните карти?

      Да, необходимо е да принтираш бордните си карти и да ги носиш със себе си на летището. Причината за това е, че някои авиокомпании не приемат бордни карти под формата на PDF файл, показан на екрана на смартфон или друго мобилно устройство. За да се качиш на борда на самолета освен другите нужни документи трябва да имаш принтирана бордна карта.

      За да не се притесняваш, че може да ти бъде отказан достъп до борда на самолета, изтегли и принтирай всяка бордна карта, изпратена от eSky или изтеглена от Твоя профил.

      Откри ли необходимата информация? Да | Не
      Смятам, че информацията е:
      Благодарим за обратната връзка!
    • Грешка по време на онлайн регистрация

      В случай че възникне грешка при въвеждането на данни за пътника във формуляра за регистрация или докато се регистрираш самостоятелно онлайн, се свържи с нас възможно най-скоро, като използваш формата за контакт тук.

      Ще проверим какво се е случило и ще ти предложим други опции за чекиране, за да се насладиш на спокойно пътуване.

      Откри ли необходимата информация? Да | Не
      Смятам, че информацията е:
      Благодарим за обратната връзка!

    Багаж

    • Как мога да закупя багаж?

      Искаш да добавиш допълнителен регистриран багаж, докато резервираш самолетните билети или след това? Възможно е да го направиш и в двата случая, но най-малко 48 часа преди полетното разписание.

      Ако искаш да добавиш багаж, отиди в секция "Моите резервации" в Твоя eSky профил. Ако все още нямаш регистрация, създай профил и добави резервацията си. Също така си заслужава да използвате мобилното приложение на eSky, благодарение на което ще получите моментален достъп до Вашите резервации, по всяко време и навсякъде.

      Имай предвид, че според условията на някои авиокомпании, добавянето на регистриран багаж е възможно само на летището.

      Примерни условия:

      Ryanair (цена за полетна отсечка/ пътник):

      • 10 kg, 1 бр. чанта 55 x 40 x 20 cm – между 10 и 25 евро;
      • 20 kg, 1 бр. чанта 81 x 119 x 119 cm – между 25 и 40 евро;

      Wizz Air (цена за полетна отсечка/ пътник):

      • 10 kg, 1 бр. багаж – между 9 и 57 евро
      • 20 kg, 1 бр. багаж – между 15 и 83 евро
      • 32 kg, 1 бр. багаж – между 21 и 109 евро

      Информация за условията на другите авиокомпании виж тук

      *Цените зависят от авиокомпаниите и могат да се променят. Посочените цени са само ориентировъчни. Имай предвид, че към тях не е включена такса на eSky.

      Откри ли необходимата информация? Да | Не
      Смятам, че информацията е:
      Благодарим за обратната връзка!
    • Регистриран и ръчен багаж – най-важното, което трябва да знаеш

      Ако ти предстои пътуване и се чудиш какъв багаж можеш да вземеш със себе си на борда, имай предвид следното. Обикновено авиокомпаниите позволяват три вида багаж: лична вещ, ръчен багаж (който се взема на борда на самолета) и регистриран (чекиран) багаж (транспортиран в багажното отделение).

      • Личната вещ винаги е включена в цената на билета и може да се вземе на борда на самолета. Това може да бъде малка раница или чанта, която трябва да се побере под седалката. Не забравяй, че всяка авиокомпания определя размерите и теглото, на които следва да отговаря личната вещ. Освен това, от съображения за сигурност, списъкът с предмети, които могат да бъдат взети на борда, е строго регламентиран.
      • Ръчният багаж може да се качи на борда на самолета и да се постави в багажното над седалките безплатно или срещу допълнително заплащане (в зависимост от тарифата и авиокомпанията). Все пак е важно да не забравяш, че поради съображения за сигурност вещите, които може да се превозват в ръчния багаж, подлежат на строги законови мерки. Същото важи и за количеството течности, които могат да се пренасят в ръчния багаж. В допълнение е важно да знаеш, че всяка авиокомпания определя свои собствени правила, отнасящи се до размерите и теглото на чантите.
      • Регистрираният багаж е с размери и тегло по-големи от тези на ръчния. При нискотарифните авиокомпании (като Ryanair, Wizz Air и easyJet) регистрираният багаж винаги се таксува допълнително, докато при редовните той може да е включен в цената на самолетния билет. Обикновено това, което не е позволено да се носи в ръчния багаж, може да се превозва в регистрирания, като разбира се има ограничения за някои предмети. Регистрираният багаж е подходящо решение при по-дълги пътувания. Както при ръчния багаж, така и тук размерите и теглото на чантите са стриктно фиксирани от авиокомпаниите. Регистрираният багаж винаги се чекира на летището, на съответното гише на авиокомпанията, преди да се отправиш към проверката за сигурност.

      За да провериш какъв багаж можеш да вземеш със себе си или да добавиш регистриран багаж, отиди в секция "Моите резервации" в Твоя eSky профил. Ако все още нямаш регистрация, създай профил и добави резервацията си. Също така си заслужава да използвате мобилното приложение на eSky, благодарение на което ще получите моментален достъп до Вашите резервации, по всяко време и навсякъде.

      Провери какво можеш да вземеш със себе си на борда на самолета и какво да сложиш в регистрирания си багаж тук

      Откри ли необходимата информация? Да | Не
      Смятам, че информацията е:
      Благодарим за обратната връзка!
    • Багаж и приоритетен бординг

      Питаш ли се дали има смисъл да купуваш услуга за приоритетно качване на борда? Накратко услугата ти позволява да си сред пътниците в приоритетната група, които заемат първи местата си в самолета. Така ще избегнеш досадното и продължително чакане при качването на борда.

      Като част от тази услуга някои популярни нискотарифни авиокомпании (като Ryanair и Wizz Air) позволяват на пътниците да вземат допълнителен ръчен багаж със себе си. Това обаче не е установено правило, затова винаги, когато добавяш приоритетен бординг към резервацията си, не пропускай да провериш какво е включено в услугата.

      Приоритетен бординг можеш да заявиш по време на резервацията на самолетния билет или след това в Твоя eSky профил. Ако все още нямаш регистрация, създай профил и добави резервацията си. Също така си заслужава да използвате мобилното приложение на eSky, благодарение на което ще получите моментален достъп до Вашите резервации, по всяко време и навсякъде.

      Откри ли необходимата информация? Да | Не
      Смятам, че информацията е:
      Благодарим за обратната връзка!
    • Какви са ограниченията за багажа?
      • Ако вече имаш самолетен билет, подготвяш се за отпътуване и искаш да знаеш колко багаж можеш да вземеш със себе си в самолета, влез в раздел „Моите резервации“ в Твоя профил в eSky. Там ще намериш цялата необходима информация за твоя багаж. Ако все още нямаш профил, създай акаунт и добави резервацията си. Бърз достъп до нея ще имаш и ако използваш мобилното приложение на eSky. С него можеш да проверяваш информацията за всички твои резервации навсякъде и по всяко време.
      • В случай че още нямаш закупен билет, но все пак искаш да знаеш на колко броя и какъв багаж имаш право, то пълна информация за максималния брой багаж, тегло и размери ще откриеш във формата за резервация. Подробна информация за багажа на популярни авиокомпании можеш да откриеш и в сайта ни.

      Имай предвид, че ограниченията за багажа се определят индивидуално от всяка авиокомпания. Затова е добра идея да проверяваш информацията всеки път, когато купуваш самолетен билет.

      Откри ли необходимата информация? Да | Не
      Смятам, че информацията е:
      Благодарим за обратната връзка!

    Моята резервация

    • Как да проверя актуалния статус на резервацията си?

      За да провериш текущото състояние на твоята резервация, както и пълните подробности за нея, зависи от това дали с теб се свързва eSky или директно авиокомпанията (тук можеш да научиш повече за резервациите на eSky, обработвани от авиокомпаниите). Цялата необходима информация можеш да откриеш в имейла със самолетния билет, който ти изпратихме.

      • С мен се свърза eSky

        Текущото състояние на твоята резервация на полет, хотел или полет+хотел ще намериш в раздел „Моите резервации“ в Твоя профил в eSky. Ако все още нямаш профил, създай такъв и добави резервацията си. За още повече удобство можеш да свалиш и мобилното приложение на eSky, с което ще имаш незабавен достъп до резервациите си навсякъде и по всяко време.

        За да научиш повече за всички полезни функции на Твоя профил, прочети тази статия.
        За да влезеш в Твоя профил в eSky или да създадеш такъв – кликни тук.

        В случай на промени в полетното разписание или анулация на полета, ще ти изпратим имейл. Препоръчваме ти да проверяваш полетното разписание на полетите си в Твоя профил в eSky 12 часа преди планирания час на заминаване и да следиш входящите съобщения на имейл адреса, предоставен от теб при резервацията на билетите.

      • С мен се свърза авиокомпанията

        Текущия статус на твоята резервация можеш да провериш на сайта на авиокомпанията, като се впишеш с данните, предоставени от авиокомпанията. В случай на промени в полетното разписание или анулация на полета, ще получиш информация директно от авиокомпанията на имейл адреса, предоставен по време на резервацията. Препоръчваме ти да проверяваш полетното разписание на сайта на авиокомпанията 12 часа преди планирания час на излитане и да следиш входящите съобщения, които получаваш на имейл адреса, предоставен при резервацията на билетите си.

      Откри ли необходимата информация? Да | Не
      Смятам, че информацията е:
      Благодарим за обратната връзка!
    • Как мога да управлявам резервацията си?

      Ако искаш да правиш промени в резервацията си, да закупиш допълнителни услуги или да имаш директен достъп до всички детайли относно нея, има различни възможности, като те зависят от това дали с теб се свързва eSky или авиокомпанията (тук можеш да научиш повече за резервациите на eSky, обработвани от авиокомпаниите). Подробна информация за това ще откриеш в имейла със самолетния билет, изпратен от нас. 

      • С мен се свърза eSky

        Информация за твоите резервации на полети, хотели и услуги Полет+Хотел можеш да откриеш в Твоя eSky профил. С него можеш лесно да управляваш резервациите си и да предоставиш нужните данни за онлайн регистрацията (за избраните авиокомпании). С него можеш лесно:

        • да провериш номера и статуса на резервацията си,
        • да заявиш промяна в датата на пътуване,
        • да разбереш как да се регистрираш онлайн,
        • да добавиш багаж или приоритетен бординг,
        • да провериш какви са изискваните документи и актуалните правила за безопасност в страната, до която пътуваш,
        • да провериш изискванията за виза и да закупиш виза или ESTA,
        • да резервираш настаняване на по-ниска цена, да добавиш застраховка или кола под наем.

        Ако все още нямаш регистрация, създай профил и добави резервацията си. Също така си заслужава да използвате мобилното приложение на eSky, благодарение на което ще получите моментален достъп до Вашите резервации, по всяко време и навсякъде.

        Ако искаш да научиш повече за предимствата, които Твоят eSky профил ти дава, прочети статията.

        За вписване или регистрация в eSky – натисни тук.

      • С мен се свърза авиокомпанията

        Можеш да управляваш резервацията си, да откриеш информация за текущото полетно разписание и подробности за пътуването на сайта на авиокомпанията. Авиокомпанията ще ти предостави цялата необходима информация за възможните опции за управление на резервациите и за предпочитания метод за комуникация с нея на имейл адреса, предоставен при резервирането на самолетните билети.

      Откри ли необходимата информация? Да | Не
      Смятам, че информацията е:
      Благодарим за обратната връзка!
    • Нямам потвърждение на резервацията. Как мога да проверя статуса ѝ?

      Имаш нужда от информация за статуса на резервацията, но не откриваш потвърждението за нея? Влез в раздел „Моите резервации“ в Твоя профил в eSky, където ще намериш цялата нужна информация за твоето пътуване. Ако все още нямаш профил, можеш да създадеш такъв и да добавиш резервациите си. За още повече удобство можеш да използваш и мобилното приложение на eSky, с което ще имаш бърз достъп до резервациите си навсякъде и по всяко време.

      Допълнително ще ти изпратим потвърждение по имейл, след като резервацията бъде направена. Ако не успяваш да откриеш съобщение от нас във входящата си поща, провери папка СПАМ и се увери, че имейл адресът, предоставен при резервацията, е правилен. Можеш също така да препратиш имейла с твоята резервация на своя имейл адрес, като използваш тази опция в Твоя профил или като използваш специалния формуляр тук.

      Откри ли необходимата информация? Да | Не
      Смятам, че информацията е:
      Благодарим за обратната връзка!
    • Не помня номера на резервацията си. Къде да го открия?

      В случай че имаш нужда от номера на резервацията си в eSky или номера на поръчката, ще ги откриеш заедно с всички останали подробности за резервацията и пътуването си в раздел „Моите резервации“ в Твоя профил в eSky. Ако нямаш акаунт, виж в имейла, изпратен от нас на електронната поща, предоставена от теб по време на резервацията. Можеш също така и да използваш мобилното приложение на eSky, с което ще имаш бърз и лесен достъп до твоите резервации навсякъде и по всяко време.

      Ако не откриваш или нямаш получен имейл от нас, можеш да си препратиш имейла с подробности за резервацията, като използваш специалния формуляр в сайта ни – тук.

      Откри ли необходимата информация? Да | Не
      Смятам, че информацията е:
      Благодарим за обратната връзка!
    • Въведох грешен имейл при резервацията. Какво да правя?

      Ако със сигурност смяташ, че имейлът, въведен по време на резервацията, е сгрешен (напр. че е допусната правописна грешка), отиди в Твоя eSky профил, откъдето можеш да управляваш резервацията си и да коригираш информация. Ако все още нямаш регистрация, създай профил и добави резервацията си. Също така си заслужава да използвате мобилното приложение на eSky, благодарение на което ще получите моментален достъп до Вашите резервации, по всяко време и навсякъде.

      Ако искаш да направиш корекцията бързо или да спестиш време, редактирай данните, като използваш Твоя профил. Заявка за корекция на сгрешената информация можеш да направиш чрез формата за контакт, като изпратиш детайли за резервацията (имена, дати на полета, маршрут). Имай предвид, че нашите консултанти могат да поискат допълнителна информация, за да верифицират заяката ти - тук.

      Откри ли необходимата информация? Да | Не
      Смятам, че информацията е:
      Благодарим за обратната връзка!
    • Как мога да закупя приоритетен бординг?

      Знаем, че дългото чакане за качване на борда на самолета може да наруши комфорта при пътуване и да повлияе върху доброто настроение. Затова си струва да добавиш услугата за приоритетен бординг. Можеш да го направиш както при резервацията на самолетния билет, така и след това, но не по-малко от 48 часа преди полетното разписание.

      За да закупиш услугата, избери съответната опция в секция "Моите резервации" в Твоя eSky профил. Можеш да я използваш и за управление на резервацията ти. Ако все още нямаш регистрация, създай профил и добави резервацията си. Също така си заслужава да използвате мобилното приложение на eSky, благодарение на което ще получите моментален достъп до Вашите резервации, по всяко време и навсякъде.

      Примерни условия:

      Ryanair (цена за полетна отсечка/ пътник)

      • приоритетен бординг с лична чанта не по-голяма от 40 x 20 x 25 cm и с ръчен багаж с размери до 55 x 40 x 20 cm и с максимално тегло до 10 кг – между 7 и 19 евро;

      Wizz Air (цена за полетна отсечка/ пътник):

      • приоритетен бординг с една ръчна чанта не по-голяма от 40 x 30 x 20 cm и с тегло до 10 кг, втори ръчен багаж до 50 x 40 x 23 cm и тегло до 10 кг – между 5 и 31 евро

      *Цените зависят от авиокомпаниите и могат да се променят. Посочените цени са само ориентировъчни. Имай предвид, че към тях не е включена такса на eSky.

      Откри ли необходимата информация? Да | Не
      Смятам, че информацията е:
      Благодарим за обратната връзка!
    • Как мога да добавя услуга за избор на място в самолета?

      За да избереш и резервираш предпочитано място в самолета (напр. място до прозореца, място с допълнително пространство за краката или място до човека, с когото пътуваш), имаш две възможности: да закупиш услуга за избор на място, когато резервираш самолетните билет в eSky или да се свържеш с нас чрез формата за контакт – тук. Имай предвид, че опцията е достъпна само за избрани авиокомпании.

      Не забравяй, че системите за резервация на авиокомпаниите разпределят местата на пътниците на случаен принцип. Ето защо, ако пътуваш в група, е много малко вероятно да бъдете разпределени един до друг, (единственото изключение от това правило е за дете, което пътува с настойника си). За да си спестиш подобно неудобство, не забравяй да добавиш услугата за избор на място.

      Тя се предлага срещу допълнително заплащане и цената ѝ зависи от авиокомпанията и типа на избраното място. В отговор на заявката ти нашите консултанти ще изпратят информация относно наличността на местата и цените.

      Цената на услугата варира между 5 и 26 EUR на човек (за всяка полетна отсечка).*

      Имай предвид, че броят на свободните места в самолета се променя постоянно и избраните места може да не са налични.

      * Цените се определят от авиокомпанията и може да се променят. Посочените стойности са само ориентировъчни.

      Откри ли необходимата информация? Да | Не
      Смятам, че информацията е:
      Благодарим за обратната връзка!
    • Как мога да платя резервацията?

      За заплащане на резервацията си в eSky можеш да избираш измежду повечето популярни методи за плащане (с кредитна карта, директно плащане, вкл. опции за отложено плащане или на вноски, както и чрез традиционен банков превод). Начинът на плащане можеш да избереш по време на резервацията на желаната услуга. 

      Предвид факта, че цените на билетите са гарантирани само в момента на плащане, ти препоръчваме да използваш плащане с карта или директно плащане. Предварителната резервация на билет чрез банков превод може да доведе до нужда от доплащане за билетите, тъй като цените им се променят динамично в зависимост от политиката на авиокомпанията и наличността на местата в самолета за съответния полет. Ако се наложи доплащане към първоначалната цена на билета, ще се свържем с теб, ще те информираме за сумата и за начините на плащане.

      Откри ли необходимата информация? Да | Не
      Смятам, че информацията е:
      Благодарим за обратната връзка!
    • Искам да анулирам резервацията си. Как мога да го направя?

      За съжаление при повечето нискотарифни авиокомпании (вкл. Ryanair, Wizz Air, easyJet) възстановяване на сумата за закупен билет не е възможно. Авиокомпаниите подчертават в условията си за резервация, че сумата за билетите не подлежи на възстановяване.

      Когато става въпрос за редовни авиокомпании (напр. LOT, Lufthansa, Air France), възможността за връщане на билет е посочена в условията на тарифата.

      Ако желаеш да заявиш възстановяване на сума, използвай формата за контакт тук или провери дали е възможно възстановяване на сумата в Твоя профил.

      Откри ли необходимата информация? Да | Не
      Смятам, че информацията е:
      Благодарим за обратната връзка!
    • Информация за промяна в полетното разписание от авиокомпанията

      В случай на промяна в полетното разписание, не се притеснявай – ще получиш цялата информация навреме. По какъв начин ще бъдеш информиран зависи от това дали относно резервацията с теб се свързва eSky или директно авиокомпанията (научи повече за резервациите на eSky, обработвани от авиокомпаниите). Ще откриеш цялата нужна информация в имейла със самолетния билет, който ти изпратихме.

      • С мен се свърза eSky

        Информацията за промяна в полетното разписание можеш да намериш в секция "Моите резервации" в Твоя eSky профил. Ако все още нямаш регистрация, създай профил и добави резервацията си.

        В допълнение ще те информираме за каквито и да е промени чрез имейл на имейл адреса, оставен при резервацията. Съобщението ще бъде озаглавено: "ВАЖНО! Променено полетно разписание, самолетен билет [номер на резервацията ти]." Освен това на имейла, оставен при резервацията, ще ти изпратим и новия самолетен билет с актуализирано полетно разписание.

        Препоръчваме ти да провериш полетното разписание в Твоя профил в eSky 12 часа преди планирания час на заминаване, както и да следиш входящата си поща на имейл адреса, предоставен от теб при резервацията на билетите.

      • С мен се свърза авиокомпанията

        Информация за промени в полетното разписание ще получиш директно от авиокомпанията на имейл адреса, предоставен от теб по време на резервацията. Актуалното полетно разписание можеш да откриеш и на сайта на авиокомпанията. Препоръчваме ти да провериш полетното разписание на сайта на авиокомпанията 12 часа преди планирания час на излитане и да следиш входящата си поща на имейл адреса, предоставен от теб при резервацията на билетите.

      Откри ли необходимата информация? Да | Не
      Смятам, че информацията е:
      Благодарим за обратната връзка!

    Промени в резервацията

    • Как мога да променя датата на полета?

      Ако вече имаш закупен билет от eSky, но плановете ти са се променили, можеш да попиташ за опцията за промяна на датата на полета. Имай предвид, че подобна промяна често изисква заплащането на допълнителни такси и че всяка промяна в резервацията трябва да бъде одобрена от авиокомпанията.

      Ако искаш да промениш датата на полета си, провери дали с теб се свърза eSky или директно авиокомпанията (научи повече за резервациите на eSky, обработвани от авиокомпаниите). Тази информация ще откриеш в имейла със самолетния билет, изпратен от нас на електронната ти поща.

      • С мен се свърза eSky

        Можеш да разбереш дали авиокомпанията позволява промени в датата на полета, като избереш „Промяна на датата на полета“ в раздела „Моите резервации“ в Твоя профил в eSky. В случай, че нямаш профил, създай такъв и добави резервацията си. За още по-удобен достъп до резервациите ти навсякъде и по всяко време, използвай мобилното приложение на eSky.
        Имай предвид, че възможността за промяна на датата на полета след закупуване на билета зависи от авиокомпанията. Някои нискотарифни авиокомпании позволяват промяна на датата срещу допълнителна такса (в зависимост от превозвача тя може да бъде дори 169 EUR), докато някои редовни авиокомпании предоставят тази услуга само за определени тарифи. Таксата за промяна на датата на полета се начислява за всеки пътник за всяка полетна отсечка (отделен полет). Освен това може да има разлика в цените на първоначално закупения билет и на новия билет, която също да изисква плащане. Имай предвид, че авиокомпаниите не възстановяват разликата, ако цената на новия билет е по-ниска от тази на първоначално закупения.
        В някои случаи eSky начислява такса от 16,70 EUR за промяна в билета, която е включена в крайната цена на промяната. Тази такса се начислява за всеки пътник, в чийто билет е направена промяна.

      • С мен се свърза авиокомпанията

        Моля, свържи се директно с авиокомпанията, за да разбереш дали е възможно да промениш датата на полета си. Имай предвид, че възможността за промяна на датата на полета след закупуване на билета зависи от авиокомпанията. Някои нискотарифни авиокомпании позволяват промяна на датата срещу допълнителна такса (в зависимост от превозвача тя може да бъде дори 169 EUR), докато някои редовни авиокомпании предоставят тази услуга само за определени тарифи.
        Таксата за промяна на датата на полета се начислява за всеки пътник за всяка полетна отсечка (отделен полет). Освен това може да има разлика в цените на първоначално закупения билет и на новия билет, която също да е нужно да се заплати. Имай предвид, че авиокомпаниите не възстановяват разликата, ако цената на новия билет е по-ниска от тази на първоначално закупения.

      Откри ли необходимата информация? Да | Не
      Смятам, че информацията е:
      Благодарим за обратната връзка!
    • Как да коригирам или променя данните за пътника?

      Ако по време на резервацията на билет допуснеш грешка в данните на пътник, можеш да попиташ за възможност за корекция на резервацията. За съжаление повечето авиокомпании не позволяват промяна на данните в самолетния билет.

      Промени по вече издаден самолетен билет могат да бъдат правени в зависимост от условията на конкретната авиокомпания и срещу допълнителна такса. Необходимо е да ни информираш незабавно за сгрешена информация като например:

      • грешно изписване на имената;
      • грешно въведена дата на раждане;
      • грешка в избрания тип пътник (възрастен/ дете).

      Консултантите ни ще проверят възможността за коригиране на данните, ще те информират за възможните цена за промяна и ще се свържат с авиокомпанията, за да се отразят съответните корекции в системата.

      Имай предвид, че имената в самолетния билет и бордните карти трябва да бъдат изписани на латиница, както по документа за самоличност.

      Ако искаш да промениш данни или да заявиш корекция на данни за някой пътник, се свържи с нас чрез формата за контакт - тук.

      Откри ли необходимата информация? Да | Не
      Смятам, че информацията е:
      Благодарим за обратната връзка!

    Фактура

    • Изпращане на фактура

      Ако ти е необходима фактура за резервация в eSky, можеш да я получиш, като избереш опцията “Искам да получа фактура”, когато резервираш самолетен билет или настаняване. Имай предвид, че това е единственият начин да заявиш фактура за услуги, поръчани от eSky. 

      Фактурата ще получиш на имейл адреса, предоставен от теб по време на резервацията. Ако няколко дни след резервацията на полет или настаняване все още нямаш получена фактура, можеш да се свържеш с нас чрез формата за контакт тук.

      Откри ли необходимата информация? Да | Не
      Смятам, че информацията е:
      Благодарим за обратната връзка!
    • Как мога да променя данните за платеца във фактурата?

      Какво може да се направи, ако е нужно да смениш платеца във фактурата, след като билетът вече е резервиран? Възможно е да промениш данните за платеца (не пътника) до 30 дни след закупуването на билета, но невинаги.

      eSky позволява следните промени:

      • смяна от едно физическо лице към друго физическо лице;
      • смяна от физическо лице към юридическо.

      Ако искаш да промениш данните за купувача на самолетния билет във фактурата, се свържи с нас чрез формата за контакт - тук.

      Откри ли необходимата информация? Да | Не
      Смятам, че информацията е:
      Благодарим за обратната връзка!
    • Как мога да проверя статуса на плащането?

      Ако не знаеш дали плащането на резервацията е успешно или все още очакваш то да бъде финализирано, можеш бързо и лесно да провериш статуса му в eSky. За целта влез в секция “Моите резервации” в Твоя профил в eSky. Ако все още нямаш регистрация, създай профил и добави резервацията си. Също така си заслужава да използвате мобилното приложение на eSky, благодарение на което ще получите моментален достъп до Вашите резервации, по всяко време и навсякъде.

      За плащания чрез карта или директен паричен превод, изпращаме имейл с обобщение на резервацията и информация за успешното ѝ завършване. Пътниците, избрали стандартен банков превод за метод на плащане, ще получат информация за първоначалната резервация на билета и очакваното плащане. Информацията за потвърждение на извършено плащане ще изпратим едва след като то е отразено при нас.

      Откри ли необходимата информация? Да | Не
      Смятам, че информацията е:
      Благодарим за обратната връзка!
    • Защо нямам фактура за самолетния билет и/или за застраховката?

      Съгласно член 113 т.4 от Закона за ДДС фирма Е-СКАЙ ООД издава протокол за закупен самолетен билет, който е данъчно-валиден документ, и фактура за Такса обслужване.

      По отношение на застраховката, съгласно българското законодателство, за нея не се издава счетоводен документ, тъй като тя самата представлява такъв.

      Откри ли необходимата информация? Да | Не
      Смятам, че информацията е:
      Благодарим за обратната връзка!

    Форма за контакт

    Свържи се с нас възможно най-скоро! Избери категория и тема и въведи нужната информация.

    Работно време:

    понеделник–петък: 09:00 - 17:00

    Ще отговорим възможно най-скоро

    С какво можем да сме полезни?

    Имате спешен въпрос? По-добре ни се обадете.