Меню

Важна информация

Ние ще съдействаме за твоето приятно пътуване

Провери статуса на резервацията и детайлите по нея

Препращане на имейла за потвърждение на резервацията
Провери статуса на резервацията и детайлите по нея

Можеш да провериш статуса на резервацията си в потребителския профил. За целта се впиши или се регистрирай с имейла, използван по време на резервацията. След което отиди в секция "Моите резервации".

Влез в потребителския профил
Провери статуса на резервацията без да се вписваш

Често задавани въпроси

Полезна информация

  • Полетът ми беше отменен. Как се процедира при такава ситуация в eSky?

    Ако авиокомпанията е отменила твоя полет, ние ще те уведомим и ще те информираме за състоянието на твоя случай. Как изглежда този процес?

    1. Авиокомпанията потвърждава отмяната на твоя полет.
    2. Ние те информираме за анулацията и за това, че сме стартирали процес на проверка на наличните възможности за възстановяване.
    3. Свързваме се с авиокомпанията за информация относно наличните възможности за възстановяване.
    4. След като получим информацията, те информираме за наличните опции за възстановяване: възстановяване по сметка, ваучер или бонус точки. Различните варианти зависят изцяло от авиокомпанията.
    5. Избираш опцията за възстановяване, която е най-добра за теб.
    6. В случай на промени в статуса или удължаване на периода на изчакване, ние ще ти изпратим имейл със съответната информация.

    Ако резервацията ти се състои от няколко билета, ще получиш информация за наличните опции за възстановяване в единични или отделни съобщения.

    Помни! Възстановяването на неизползван билет включва разходите за билета и летищните такси. Други продукти или услуги на eSky, закупени с билета, могат и да не бъдат възстановени.

    С оглед настоящата ситуация, времето за отговор от страна на авиокомпанията може да е по-дълго от обикновено и не зависи от нас.

    Откри ли необходимата информация? Да | Не
    Смятам, че информацията е:
    Благодарим за обратната връзка!
  • Искам да анулирам полета или да сменя датите на пътуването

    Промяна в датата на полета или отказ от пътуването, поради COVID-19, е възможно, но зависи от това дали полетите ти са анулирани (или авиокомпанията е променила полетното им разписание). Виж какви са възможностите в зависимост от случая.

    • Авиокомпанията анулира полета ми или промени полетното разписание.
      След като получим потвърждение от страна на авиокомпанията, че полетът ти е анулиран или е с променено полетно разписание, ще получиш имейл от нас с инструкции. Възможността за възстановяване на сумата или за промяна на датите на полета зависи изцяло от конкретната авиокомпания.

    Как изглежда процесът в този случай?

    1. Авиокомпанията потвърждава анулацията на полета.
    2. Информираме те за анулацията и стартираме процес по проверка на възможностите за възстановяване на сумата за билета.
    3. Свързваме се с авиокомпанията, за да получим информация относно възможностите за възстановяване на суми.
    4. След като имаме информацията, я препредаваме и на теб. Обикновено има три начина за възстановяване на сума: по сметка, като ваучер или бонус точки. Коя от тези възможности ще бъде налична, зависи изцяло от авиокомпанията.
    5. Избираш предпочитания начин за възстановяване на сума от възможните.
    6. В случай на промяна в статуса или при удължаване на времето за изчакване, ще ти изпратим имейл с необходимата информация.

    Ако резервацията ти се състои от няколко полета, ще получиш информация за възможностите за възстановяване на сумите за всеки от тях в едно или няколко отделни съобщения.

    • Полетът ми се изпълнява по разписание.

    Опцията за възстановяване на сума или за промени в самолетния билет зависи изцяло от авиокомпанията и условията на съответната тарифа. Повечето авиокомпании позволяват промяна в датите срещу допълнителна такса (в случай на по-високи тарифи, тези промени може да са безплатни).
    Важно! Авиокомпаниите обикновено не връщат разликата в цената, ако билетът след промяната е по-евтин от първоначалния.
    В случай че желаеш да анулираш полета си, имай предвид че повечето авиокомпании не позволяват възстановяване на сумата за билета, ако анулацията е по желание на пътника. Научи повече >>

    Затова те молим да изчакаш за финалното решение за анулация или промяна в полетното разписание за твоето пътуване. В настоящата ситуация информацията от авиокомпаниите, отнасяща се за промяна в полетното разписание или за анулация, се изпраща седмица предварително.

    Имай предвид, че поради ситуацията с COVID-19, времето за изчакване на контакт е значително по-дълго. Освен това с приоритет обработваме заявките за възстановяване на суми за анулирани полети. Моля да се свържеш с нас, само ако пътуването ти предстои в следващите 2 седмици.
    Научи повече за процедурата за възстановяване на сума за анулиран полет, поради COVID-19 – тук.

    Откри ли необходимата информация? Да | Не
    Смятам, че информацията е:
    Благодарим за обратната връзка!
  • Колко време трябва да чакам възстановяването на сумата за анулиран полет?

    В случай, че получим информация от авиокомпанията за анулиране на полета, ще разгледаме случая възможно най-скоро, за да получим възстановяване на сумата за билета от твое име. Помни! Времето за отговор от повечето авиокомпании е значително удължено поради големия брой заявления, свързани с пандемията COVID-19.

    Процесът по възстановяване може да отнеме до няколко месеца от момента, в който авиокомпанията е получила нашето заявление за възстановяване. Някои авиокомпании обявиха, че ще започнат процеса на възстановяване след официалното съобщение, че пандемията COVID-19 е приключила.

    В същото време авиокомпаниите позволяват получаване на възстановяването под различна форма: ваучер или бонус точки. Процесът по възстановяване на сумата е по-бърз, ако избереш алтернативни опции, но все пак може да отнеме повече време от обикновено.

    Ако избереш някоя от наличните опции за възстановяване, ние ще те информираме за напредъка на процеса.

    Не забравяй! Различните опции за възстановяване зависят от авиокомпанията, чийто билет имаш.

    Откри ли необходимата информация? Да | Не
    Смятам, че информацията е:
    Благодарим за обратната връзка!
  • Какво и под каква форма мога да получа като възстановяване на отменения ми полет?

    Възстановяването на суми по отменен полет обикновено покрива само цената на самолетния билет. Някои авиокомпании възстановяват също и допълнителни услуги, закупени директно от авиокомпанията.

    Формата на възстановяване (възстановяване по банковата сметка или карта, ваучер или бонус точки, които да използваш при закупуване на друг билет) зависи изцяло от решението на авиокомпанията. Заради кризата с COVID-19 повечето авиолинии заявяват, че изборът на традиционно възстановяване по сметката може да е обвързано с дълго време на изчакване или да бъде възможно едва след официалното съобщение за края на пандемията. Затова обикновено авиокомпаниите предлагат много по-бързо възстановяване под формата на ваучери или точки.

    Помни! Възстановяването покрива само анулираните полети от твоята резервация. Авиокомпаниите не възстановяват суми за осъществени полети, според разписанието на авиокомпанията.

    Откри ли необходимата информация? Да | Не
    Смятам, че информацията е:
    Благодарим за обратната връзка!
  • Кога и как да получа възстановяване на сума за анулиран Полет+Хотел пакет?

    В случай, че твоите Полет+Хотел са били отменени поради обявеното извънредно положение ти предлагаме ваучер за заплатената сума. Ако не приемеш ваучера и при липса на друго споразумение за туристически пакет – заместител между нас, в рамките на  12 месеца, считано от датата на отмяната на извънредното положение, ще ти възстановим заплатените суми.( чл. 25 от ЗАКОНа за мерките и действията по време на извънредното положение, обявено с решение на Народното събрание от 13 март 2020 г. и за преодоляване на последиците).

    Откри ли необходимата информация? Да | Не
    Смятам, че информацията е:
    Благодарим за обратната връзка!
  • Какво е eSky Wallet и какви са предимствата му?

    eSky Wallet e дигитален портфейл, с който получаваш сумата за неизползвания си билет по-бързо и имаш допълнителни ползи. Към момента можеш да използваш eSky Wallet, след като си получил имейл от нас с опциите за възстановяване на сума.

    Научи повече за eSky Wallet - тук.

     
    Откри ли необходимата информация? Да | Не
    Смятам, че информацията е:
    Благодарим за обратната връзка!
  • Ограничения за пътуващите. Мога ли да пътувам?

    Заради пандемията COVID-19 много страни ограничиха възможността за свободно придвижване, преминаване на границите и влизане на чужди граждани.

    Тъй като въведените ограничения и правила относно пътуването се променят непрекъснато и понякога могат да са неясни, подготвихме специална статия с информация за ограниченията, която редовно се актуализира. Провери най-новата информация за възможността за преминаване на границите и пътуване из различни страни - тук.

    Помни! Преди да се предприемеш пътуване, прочети официалните съобщения на властите на страната, която ще посетиш.

    Откри ли необходимата информация? Да | Не
    Смятам, че информацията е:
    Благодарим за обратната връзка!
  • Как мога да се свържа с eSky?

    В момента можеш да се свържеш с нас само чрез формата за контакт.

    Поради големия брой запитвания взехме решение временно да ограничим възможността за връзка с нас по телефона.

    По този начин ще ускорим обработката на запитванията и най-вече на заявките, свързани с анулации, което е наш приоритет в настоящата ситуация.

    Помни! Ако пътуването ти е след 2 или повече седмици, молим да изчакаш преди да ни потърсиш за информация.

    Откри ли необходимата информация? Да | Не
    Смятам, че информацията е:
    Благодарим за обратната връзка!
  • Възстановените средства са по-малко от общата сума за резервацията. Защо?

    Размерът на възстановената сума зависи изцяло от преценката на авиокомпанията и включва услуги, които се покриват от политиката ѝ за възстановяване на средства. Тази сума не включва таксата за обслужване и допълнителните услуги, закупени чрез eSky, които са изпълнени, въпреки че полетът е анулиран.

    В някои случаи авиокомпаниите възстановяват средствата за анулирани резервации в отделни плащания, напр. за конкретни пътници, ако резервацията включва билети за групово пътуване, или ако включва допълнителни услуги, предлагани от авиокомпанията, като допълнителен багаж, избор на място в самолета и др.

    Какво включва възстановената сума? Научи повече тук >>

    Откри ли необходимата информация? Да | Не
    Смятам, че информацията е:
    Благодарим за обратната връзка!

Онлайн регистрация

  • Къде мога да открия линк за онлайн регистрация?

    Линкът към формата за онлайн регистрация ще откриеш в самолетния билет, в секция “Подгответе се за онлайн регистрацията за полета”.

    Освен това 7 дни преди полетното разписание ще получиш имейл от нас с напомняне да въведеш данните за регистрация, както и с линк към формата.

    Откри ли необходимата информация? Да | Не
    Смятам, че информацията е:
    Благодарим за обратната връзка!
  • Онлайн регистрация стъпка по стъпка

    Регистрацията позволява да подготвиш бордните карти, които ти дават право да се качиш на борда. В случай че пътуваш с популярни нискотарифни авиокомпании (като Ryanair, Wizz Air, Laudamotion) онлайн регистрацията е задължителна, а при липсата на бордни карти може да те таксуват допълнително или да ти откажат достъп до борда на самолета.

    Процедурата по регистрация е различна за всяка авиокомпания. Не е нужно да се тревожиш за нея, защото тя е наша грижа – ще те чекираме от твое име. За целта в някои случаи е възможно да те помолим за лични данни – твои и на хората, с които пътуваш.

    • По имейл ще получиш линк към формата за онлайн регистрация, заедно със самолетния си билет.
    • Можеш да въведеш данните за регистрация, веднага щом получиш билета. Препоръчително е да не отлагаш с попълването на формата. По този начин лесно ще те чекираме и ще изпратим готовите бордни карти, след като авиокомпанията стартира регистрацията. Важно! Регистрацията може да е недостъпна, в случай че предоставиш данните по-малко от 48 часа преди полетното разписание.
    • Бордните карти ще бъдат изпратени до имейл адреса, оставен по време на резервацията – между 48 и 8 часа преди полетното разписание. За плавно и коректно изпълнение на процедурата е необходимо да се въведат данните за всички пътници. Ако ти остават по-малко от 8 часа преди полетното разписание, и нямаш получен имейл с бордните карти, провери папка СПАМ в пощата си и се увери, че имейлът, оставен по време на резервацията, е коректен.
    • Бордните карти следва да бъдат принтирани и представени на летището, заедно с документа за самоличност, използван за регистрацията.

    Важно! Ако пътуването ти се състои от няколко полетни отсечки, бордните карти ще бъдат изпратени в отделни имейли – между 48 и 8 часа преди полетното разписание за всяка отсечка.

    Откри ли необходимата информация? Да | Не
    Смятам, че информацията е:
    Благодарим за обратната връзка!
  • Задължително ли е да принтирам бордната карта?

    Някои от популярните авиокомпании е възможно да не приемат бордни карти като PDF файл, визуализиран на екрана на смартфон или друго мобилно устройство. Затова, за най-голяма сигурност, че ще се качиш на борда, принтирай всички бордни карти, които получиш.

    Именно те ти гарантират, че ще те допуснат в самолета.

    Откри ли необходимата информация? Да | Не
    Смятам, че информацията е:
    Благодарим за обратната връзка!
  • Нямам бордни карти. Къде да ги открия?

    Обикновено изпращаме бордните карти на имейла, оставен при резервацията, между 48 и 8 часа преди полетното разписание. Ако пътуването ти се състои от няколко отсечки, бордните карти ще бъдат изпратени в отделни имейли – между 48 и 8 часа преди полетното разписание за всяка отсечка.

    Пример 1

    Ако летиш:

    • от София до Лондон на 1.06 в 15:00 ч.
    • от Лондон до София на 7.06, в 19:00 ч.

    Ще получиш бордните карти, както следва:

    • за полета от София до Лондон – най-рано на 30.05 в 15:00 ч. (или най-късно на 01.06 в 7:00 часа)
    • за полета от Лондон до София – най-рано на 5.06, в 19:00 ч. (или най-късно на 7.06 в 11:00 ч.)

    Пример 2

    Ако летиш:

    • от София до Тенерифе на 01.06, в 9:00 ч. с прекачване в Барселона на 01.06, в 13:00 (с MultiLine полет)
    • от Тенерифе до София на 7.06, в 12:00 ч. с прекачване във Франкфурт на 07.06, в 18:00 ч. (с MultiLine полет).

    Ще получиш бордните карти, както следва:

    • за полета от София до Барселона – най-рано на 30.05, в 9:00 ч. (или на 01.06, 01:00 ч. най-късно);
    • за полета от Барселона до Тенерифе – най-рано на 30.05, 13:00 ч. (или най-късно на 01.06, 05:00 ч.);
    • за полета от Тенерифе до Франкфурт – най-рано на 05.06, 12:00 ч. (най-късно на 7.06, 4:00 ч.)
    • за полета от Франкфурт до София – най-рано на 05.06, в 18:00 ч. (най-късно на 07.06, в 10:00 ч.).

    Ако полетът ти е след по-малко от 8 часа и нямаш получен имейл с бордните карти, провери папка СПАМ и се увери. че оставеният имейл при резервацията е коректен. Възможно е бордните карти да са изпратени на друг твой имейл адрес.

    Важно! Когато става въпрос за полети, които изискват предоставянето на допълнителни данни във формата за регистрация, бордните карти ще бъдат изпратени след като цялата необходима информация е добавена. Ако в резервацията ти има други пътници, се увери, че техните данни също са попълнени.

    Откри ли необходимата информация? Да | Не
    Смятам, че информацията е:
    Благодарим за обратната връзка!
  • Грешка по време на онлайн регистрация

    При грешка по време на въвеждането на данните ти или тези на пътниците в регистрационната форма – незабавно ни уведоми!

    Откри ли необходимата информация? Да | Не
    Смятам, че информацията е:
    Благодарим за обратната връзка!

Багаж

  • Как да добавя допълнителен багаж?

    Регистриран багаж може да бъде добавен по време на самата резервация или след това, но не по-късно от 48 часа преди полетното разписание.

    Имай предвид, че според условията на някои авиокомпании, добавянето на регистриран багаж е възможно само на летището.

    Примерни условия:

    Ryanair (цена за полетна отсечка/ пътник):

    • 10 kg, 1 бр. чанта 55 x 40 x 20 cm – между 10 и 25 евро;
    • 20 kg, 1 бр. чанта 81 x 119 x 119 cm – между 25 и 40 евро;

    Wizz Air (цена за полетна отсечка/ пътник):

    • 10 kg, 1 бр. багаж – между 9 и 57 евро
    • 20 kg, 1 бр. багаж – между 15 и 83 евро
    • 32 kg, 1 бр. багаж – между 21 и 109 евро

    Други авиокомпании – виж тук

    *Цените зависят от авиокомпаниите и могат да се променят. Посочените цени са само ориентировъчни. Имай предвид, че към тях не е включена такса на eSky.

    Откри ли необходимата информация? Да | Не
    Смятам, че информацията е:
    Благодарим за обратната връзка!
  • Регистриран и ръчен багаж – най-важното, което трябва да знаеш

    Авиокомпаниите разделят багажа на два типа: ръчен багаж (кабинен) и регистриран (превозван в багажното на самолета).

    Ръчният багаж може да се качи на борда на самолета и да се постави в багажното над седалките безплатно или срещу допълнително заплащане (в зависимост от тарифата и авиокомпанията). Все пак е важно да не забравяш, че поради съображения за сигурност вещите, които може да се превозват в ръчния багаж, подлежат на строги законови мерки. Същото важи и за количеството течности, които могат да се пренасят в ръчния багаж. В допълнение е важно да знаеш, че всяка авиокомпания определя свои собствени правила, отнасящи се до размерите и теглото на чантите.

    Регистрираният багаж е с размери и тегло по-големи от тези на ръчния. При нискотарифните авиокомпании (като Ryanair, Wizz Air и easyJet) регистрираният багаж винаги се таксува допълнително, докато при редовните той може да е включен в цената на самолетния билет. Обикновено това, което не е позволено да се носи в ръчния багаж, може да се превозва в регистрирания, като разбира се има ограничения за някои предмети. Регистрираният багаж е подходящо решение при по-дълги пътувания. Както при ръчния багаж, така и тук размерите и теглото на чантите са стриктно фиксирани от авиокомпаниите. Регистрираният багаж винаги се чекира на летището, на съответното гише на авиокомпанията, преди да се отправиш към проверката за сигурност.

    Виж кои вещи можеш да превозваш в ръчния и в регистрирания багаж – тук

    Откри ли необходимата информация? Да | Не
    Смятам, че информацията е:
    Благодарим за обратната връзка!
  • Багаж и приоритетен бординг

    Приоритетният бординг е услуга, която позволява на пътника да е сред първите, качили се на борда на самолета.

    Освен по-бързото качване на борда, някои от популярните нискотарифни авиокомпании (напр. Ryanair и Wizz Air) предлагат като част от услугата за приоритетен бординг и опцията да вземеш със себе си допълнителна чанта ръчен багаж. Това все пак не е общовалидно правилно, затова, винаги когато искаш да добавиш приоритетен бординг, проверявай какво е включено в цената.

    Откри ли необходимата информация? Да | Не
    Смятам, че информацията е:
    Благодарим за обратната връзка!
  • Какви са ограниченията на багажа?

    Ограниченията на багажа се определят от всяка отделна авиокомпания. Затова не забравяй да провериш какви са те винаги, когато резервираш самолетен билет.

    Информация относно максималния брой чанти, както и тегло и размери на багажа можеш да откриеш по време на резервацията на самолетния билет – в резервационната форма и след това – в самия билет, получен от нас.

    Подробна информация за багажа за всяка авиокомпания ще откриеш и на нашия сайт.

    Откри ли необходимата информация? Да | Не
    Смятам, че информацията е:
    Благодарим за обратната връзка!

Моята резервация

  • Нямам потвърждение на резервацията. Как мога да проверя статуса ѝ?

    Потвърждение на резервацията се изпраща по имейл след завършването ѝ, както и след извършено плащане на самолетните билети. Ако не можеш да откриеш информация от нас в пощата си, провери папка СПАМ и се увери, че имейлът, оставен при резервацията, е коректен. Освен това можеш да използваш специалната контактна форма и да препратиш потвърждението за резервацията на имейла си.

    Актуалния статус на резервацията можеш да провериш и в своя потребителски профил в eSky, секция “Моите резервации” или на този линк (като въведеш номер на резервация и имейл адрес, използван за нея).

    Откри ли необходимата информация? Да | Не
    Смятам, че информацията е:
    Благодарим за обратната връзка!
  • Не помня номера на резервацията. Какво да направя?

    Номерът на резервацията ще откриеш в съобщението, изпратено от нас на имейла адреса, оставен при резервацията. Ако изгубиш този номер или не получиш такъв, можеш да използваш специалната форма за контакт на сайта ни и да си препратиш имейла с данните за резервацията.

    Искаш да получиш отново имейла с потвърждението на резервацията? Използвай контактната форма.

    Откри ли необходимата информация? Да | Не
    Смятам, че информацията е:
    Благодарим за обратната връзка!
  • Въведох грешен имейл при резервацията. Какво да правя?

    Ако въведеният при резервацията имейл адрес е грешен, напр. има правописна грешка, се свържи с нас веднага. В съобщението си включи информация за резервацията – име и фамилия, дати и маршрут на пътуването. Възможно е наш консултант да ти поиска допълнителни детайли с цел потвърждение на заявката.

    Откри ли необходимата информация? Да | Не
    Смятам, че информацията е:
    Благодарим за обратната връзка!
  • Как да добавя приоритетен бординг?

    Услугата приоритетен бординг може да добавиш по време на резервацията или след това, но не по-късно от 48 часа преди полетното разписание. Услугата приоритетен бординг е с ограничен лимит и може да не се предлага към момента на заявката.

    Примерни условия:

    Ryanair (цена за полетна отсечка/ пътник)

    • приоритетен бординг с лична чанта не по-голяма от 40 x 20 x 25 cm и с ръчен багаж с размери до 55 x 40 x 20 cm и с максимално тегло до 10 кг – между 6 и 12 евро;

    Wizz Air (цена за полетна отсечка/ пътник):

    • приоритетен бординг с една ръчна чанта не по-голяма от 40 x 30 x 20 cm и с тегло до 10 кг, втори ръчен багаж до 50 x 40 x 23 cm и тегло до 10 кг – между 5 и 32 евро

    *Цените зависят от авиокомпаниите и могат да се променят. Посочените цени са само ориентировъчни. Имай предвид, че към тях не е включена такса на eSky.

    Откри ли необходимата информация? Да | Не
    Смятам, че информацията е:
    Благодарим за обратната връзка!
  • Как да избера място в самолета?

    Резервационните системи на авиокомпаниите разпределят местата в самолета автоматично. Ако двама или повече човека пътуват заедно, то обикновено авиокомпаниите не ги разпределят на съседни места (освен в случаите, когато става въпрос за пътуване на дете с негов настойник). Ако искаш да си спестиш неудобството и предпочиташ да седиш до спътниците си, се възползвай от услугата за избор на място.

    Тя може да се добави по време на самата резервация (опцията е налична само за избрани авиокомпании) или като се свържеш с нас чрез формата за контакт (линк по-долу).

    Резервирането на избрано място се заплаща и цената на услугата зависи от авиокомпанията и от типа избрано място. В отговор на заявката ти нашите консултанти ще изпратят информация относно наличността на местата и цените.

    Цената на услугата варира между 5 и 26 EUR на човек (за всяка полетна отсечка).*

    Имай предвид, че броят на свободните места в самолета се променя постоянно и избраните места може да не са налични.

    * Цените се определят от авиокомпанията и може да се променят. Посочените стойности са само ориентировъчни.

    Откри ли необходимата информация? Да | Не
    Смятам, че информацията е:
    Благодарим за обратната връзка!
  • Как да платя за резервацията?

    Резервацията си в eSky можеш да заплатиш чрез кредитна карта или по банков път. Методът за плащане се избира при резервацията на съответната услуга. Цената на самолетните билети е гарантираната само в момента на плащането им, затова препоръчваме плащане с карта. За сравнение предварителната резервация на билет чрез банков превод не гарантира, че цената ще се запази същата. В този случай, предвид условията на авиокомпаниите и постоянно променящата се наличност на свободните места на борда, е възможно да се наложи допълнително плащане за избраните билети.

    Откри ли необходимата информация? Да | Не
    Смятам, че информацията е:
    Благодарим за обратната връзка!
  • Искам да анулирам резервацията си. Как мога да го направя?

    При повечето нискотарифни авиокомпании (вкл. Ryanair, Wizz Air, easyJet, Laudamotion) анулацията на самолетния билет е невъзможна и сумата не се възстановява. Тези подробности са посочени в условията по време на самата резервация.

    При редовните авиокомпании (като LOT, Lufthansa, Air France), възможността за анулация и възстановяване на сумата за самолетен билет е упомената в условията на самата тарифа.

    Откри ли необходимата информация? Да | Не
    Смятам, че информацията е:
    Благодарим за обратната връзка!
  • Как да анулирам резервация на хотел?

    За да анулираш хотелска резервация, първо провери дали резервацията ти включва тази опция и при какви условия е възможно това. Информация относно условията за анулация на място за настаняване можеш да откриеш на сайта ни, в описанието на стаята, както и в имейла с потвърждение на резервацията.

    Важно! Не забравяй да провериш дали условията на резервацията позволяват възстановяване на сумата за анулираната услуга.

    За да анулираш хотелска резервация, е необходимо да влезеш в потребителския си профил и да избереш съответната хотелска резервация или да провериш статуса на пътуването си и да избереш опцията: Анулиране на резервация

    Откри ли необходимата информация? Да | Не
    Смятам, че информацията е:
    Благодарим за обратната връзка!
  • Информация относно промяната в полетното разписание от страна на авиокомпанията

    При промяна в полетното разписание на авиокомпанията, с която пътуваш, ще те информираме на имейла, оставен по време на резервацията. На него очаквай и новия самолетен билет с промененото полетно разписание.

    Откри ли необходимата информация? Да | Не
    Смятам, че информацията е:
    Благодарим за обратната връзка!

Промени в резервацията

  • Как да направя промяна в датите на полета?

    Възможността за промяна в датите на полета зависи от съответната авиокомпания. Някои от нискотарифните превозвачи позволяват смяна на датите срещу допълнително заплащане (в зависимост от авиокомпанията тя може да стигне до 180 EUR), докато редовните авиокомпании предоставят услугата само за определени тарифи.

    Таксата за промяна на датите се прилага за всеки пътник и за всяка полетна отсечка поотделно. В допълнение към сумата може да бъде добавена разликата между оригиналния и новия билет. Авиокомпаниите не възстановяват разликата в сумата, ако цената на новия билет е по-ниска от тази на оригиналния.

    Таксата за промяна на издаден билет на eSky е 14 евро. Заплаща се за всеки пътник, за който се правят промени и е включена в крайната цена за промяна.

    Откри ли необходимата информация? Да | Не
    Смятам, че информацията е:
    Благодарим за обратната връзка!
  • Сгрешени данни за пътниците в резервацията. Какво да направя?

    При повечето авиокомпании промяната на данните в резервацията не е разрешена. Промени по вече издаден самолетен билет могат да бъдат правени в зависимост от условията на конкретната авиокомпания и срещу допълнителна такса. Необходимо е да ни информираш незабавно за сгрешена информация като например:

    • грешно изписване на имената;
    • грешно въведена дата на раждане;
    • грешка в избрания тип пътник (възрастен/ дете).

    Консултантите ни ще проверят възможността за коригиране на данните, ще те информират за възможните цена за промяна и ще се свържат с авиокомпанията, за да се отразят съответните корекции в системата.

    Имай предвид, че имената в самолетния билет и бордните карти трябва да бъдат изписани на латиница, както по документа за самоличност.

    Откри ли необходимата информация? Да | Не
    Смятам, че информацията е:
    Благодарим за обратната връзка!

Фактура

  • Изпращане на фактура

    Фактура се издава и изпраща на имейла, оставен при резервацията, до 15-то число на месеца, следващ този, в който е закупен билетът.

    Например: Ако билетът е закупен през юни, фактурата ще бъде изпратена най-късно на 15 юли.

    Откри ли необходимата информация? Да | Не
    Смятам, че информацията е:
    Благодарим за обратната връзка!
  • Как да променя данните на платеца във фактурата?

    Промяна в данните на платеца (не на пътника) е възможна до 30 дни след резервацията на самолетния билет. eSky позволява следните промени:

    • смяна от едно физическо лице към друго физическо лице;
    • смяна от физическо лице към юридическо.
    Откри ли необходимата информация? Да | Не
    Смятам, че информацията е:
    Благодарим за обратната връзка!
  • Как да проверя статуса на плащането?

    Информация относно статуса на плащането се изпраща в имейла за потвърждение на резервацията. Ако плащането е извършено с кредитна карта или чрез банков превод, изпращаме имейл с потвърждение на резервацията и информация относно успешното плащане. Пътниците, избрали стандартен банков превод за метод на плащане, ще получат информация за първоначалната резервация на билета и очакваното плащане. Информацията за потвърждение на извършено плащане ще изпратим едва след като то е отразено при нас.

    Искаш да провериш дали трансакцията е минала успешно? Провери статуса на плащането в потребителския си профил в eSky в секция “Моите резервации” или като кликнеш на този линк.

    Откри ли необходимата информация? Да | Не
    Смятам, че информацията е:
    Благодарим за обратната връзка!
  • Как да получа копие на фактурата?

    Копие на фактурата се издава само при заявка.

    Откри ли необходимата информация? Да | Не
    Смятам, че информацията е:
    Благодарим за обратната връзка!
  • Защо нямам фактура за самолетния билет и/или за застраховката?

    Съгласно член 113 т.4 от Закона за ДДС фирма Е-СКАЙ ООД издава протокол за закупен самолетен билет, който е данъчно-валиден документ, и фактура за Такса обслужване.

    По отношение на застраховката, съгласно българското законодателство, за нея не се издава счетоводен документ, тъй като тя самата представлява такъв.

    Откри ли необходимата информация? Да | Не
    Смятам, че информацията е:
    Благодарим за обратната връзка!

Форма за контакт

Предвид ситуацията с коронавируса, моля да се свързвате с нас само чрез формата за контакт по-долу. Благодарим ви!

Работно време:

понеделник–петък: 8:00 - 20:00 ,
събота: 10:00 - 18:00 ,
неделя: 10:00 - 18:00

Ще отговорим възможно най-скоро

С какво можем да сме полезни?

Имате спешен въпрос? По-добре ни се обадете.