Меню

Свържи се с нас

Ние ще съдействаме за твоето приятно пътуване

Провери статуса на резервацията и детайлите по нея

Препращане на имейла за потвърждение на резервацията
Провери статуса на резервацията и детайлите по нея

Можеш да провериш статуса на резервацията си в потребителския профил. За целта се впиши или се регистрирай с имейла, използван по време на резервацията. След което отиди в секция "Моите резервации".

Влез в потребителския профил
Провери статуса на резервацията без да се вписваш

Най-често задаваните въпроси за резервацията

Моята резервация

  • Къде ми е самолетният билет?

    След завършване на резервацията и отразяване на плащането, ще получиш имейл за потвърждение. Този имейл представлява твоят електронен самолетен билет (не очаквай да откриеш прикачен файл).

    Актуалният статус на резервацията можеш да провериш в потребителския си профил в eSky в “Моите резервации” или на този линк (необходимо е да въведеш номера на резервацията и имейла, използван за нея).

    Откри ли необходимата информация? Да | Не
    Смятам, че информацията е:
    Благодарим за обратната връзка!
  • Къде ми е бордната карта?

    Ще получиш бордната си карта на имейла, оставен при резервацията, между 48 и 8 часа преди полетното разписание. Ако пътуването ти се състои от няколко полета, ще ти изпратим бордните карти в отделни имейли – между 48 и 8 часа преди всеки отделен полет.

    Ако полетът ти предстои след по-малко от 8 часа и нямаш имейл с бордната карти, провери папка СПАМ и се увери, че имейлът, оставен по време на резервацията, е същият. Възможно е бордните карти да са изпратени на друг твой имейл.

    При полети, изискващи предоставянето на допълнителна информация в регистрационна форма, бордните карти се изпращат само ако е попълнена цялата необходима информация. Ако резервацията ти включва други пътници, се увери, че са предоставени всичките необходими данни за тях.

    Откри ли необходимата информация? Да | Не
    Смятам, че информацията е:
    Благодарим за обратната връзка!
  • Как да добавя допълнителен багаж?

    Регистриран багаж може да бъде добавен по време на самата резервация или след това, но не по-късно от 48 часа преди полетното разписание.

    Имай предвид, че според условията на някои авиокомпании, добавянето на регистриран багаж е възможно само на летището.

    Примерни условия:

    Ryanair (цена за полетна отсечка/ пътник):

    • 10 kg, 1 бр. чанта 55 x 40 x 20 cm – между 10 и 25 евро;
    • 20 kg, 1 бр. чанта 81 x 119 x 119 cm – между 25 и 40 евро;

    Wizz Air (цена за полетна отсечка/ пътник):

    • 10 kg, 1 бр. багаж – между 9 и 57 евро
    • 20 kg, 1 бр. багаж – между 15 и 83 евро
    • 32 kg, 1 бр. багаж – между 21 и 109 евро

    Други авиокомпании – [виж тук]

    *Цените зависят от авиокомпаниите и могат да се променят. Посочените цени са само ориентировъчни. Имай предвид, че към тях не е включена такса на eSky.

    Откри ли необходимата информация? Да | Не
    Смятам, че информацията е:
    Благодарим за обратната връзка!
  • Как да добавя приоритетен бординг?

    Услугата приоритетен бординг може да бъде добавена по време на резервацията или след това, но не по-късно от 48 часа преди полетното разписание. Услугата приоритетен бординг е с ограничен лимит и може да не се предлага към момента на заявката.

    Примерни условия:

    Ryanair (цена за полетна отсечка/ пътник)

    • приоритетен бординг с лична чанта не по-голяма от 40 x 20 x 25 cm и с ръчен багаж с размери до 55 x 40 x 20 cm и с максимално тегло до 10 кг – между 6 и 12 евро;

    Wizz Air (цена за полетна отсечка/ пътник):

    • приоритетен бординг с една ръчна чанта не по-голяма от 40 x 30 x 20 cm и с тегло до 10 кг, втори ръчен багаж до 50 x 40 x 23 cm и тегло до 10 кг – между 5 и 32 евро

    *Цените зависят от авиокомпаниите и могат да се променят. Посочените цени са само ориентировъчни. Имай предвид, че към тях не е включена такса на eSky.

    Откри ли необходимата информация? Да | Не
    Смятам, че информацията е:
    Благодарим за обратната връзка!
  • Как мога да добавя избор на място?

    Обикновено местата в самолета се разпределят на случаен принцип. В случай че пътуваш с няколко човека, е възможно да не седите един до друг (изключение от правилото е, когато дете пътува с придружител). За да избегнеш подобно неудобство, добави избор на място.

    Услугата може да бъде добавена по време на резервацията (опцията е достъпна само за избрани авиокомпании) или като се свържеш с нас (виж линка по-долу). Имай предвид, че цените зависят от авиокомпаниите и могат да се променят.

    Изборът на място изисква допълнително заплащане, като цената на услугата зависи от авиокомпанията и типа избрано място. В отговор на твоето запитване, консултантите ни ще изпратят информация за налични места и цени.

    Имай предвид, че броят свободни места в самолета се променя много бързо и избраните от теб места може да са вече заети.

    Откри ли необходимата информация? Да | Не
    Смятам, че информацията е:
    Благодарим за обратната връзка!
  • Искам да анулирам резервацията си. Как мога да го направя?

    При повечето нискотарифни авиокомпании (вкл. Ryanair, Wizz Air, easyJet, Laudamotion) анулацията на самолетния билет е невъзможна и сумата не се възстановява. Тези подробности са посочени в условията по време на самата резервация.

    При редовните авиокомпании (като LOT, Lufthansa, Air France), възможността за анулация и възстановяване на сумата за самолетен билет е упомената в условията на самата тарифа.

    Откри ли необходимата информация? Да | Не
    Смятам, че информацията е:
    Благодарим за обратната връзка!
  • Имам нужда от специализирана помощ на летището. Какво да направя?

    В случай че имаш нужда от специализирана помощ на летището, е нужно да я заявиш веднага след резервацията на самолетния билет. Периодът, в който е нужно да информираш авиокомпанията или летището, зависи от политиката на съответната институция.

    Услугата специализирана помощ е безплатна и от нея могат да се възползват хора с ограничена мобилност и специални потребности.

    Откри ли необходимата информация? Да | Не
    Смятам, че информацията е:
    Благодарим за обратната връзка!
  • Информация относно промяната в полетното разписание от страна на авиокомпанията

    При промяна в полетното разписание на авиокомпанията, с която пътуваш, ще те информираме на имейла, оставен по време на резервацията. На него очаквай и новия самолетен билет с промененото полетно разписание.

    Откри ли необходимата информация? Да | Не
    Смятам, че информацията е:
    Благодарим за обратната връзка!

Онлайн регистрация и издаване на бордни карти

  • Грешка по време на онлайн регистрацията

    При грешка по време на въвеждането на данните ти или тези на пътниците в регистрационната форма – незабавно ни уведоми!

    Откри ли необходимата информация? Да | Не
    Смятам, че информацията е:
    Благодарим за обратната връзка!

Промени в резервацията

  • Как да направя промяна в датите на полета?

    Възможността за промяна в датите на полета зависи от съответната авиокомпания. Някои от нискотарифните авиокомпании позволяват смяна на датите срещу допълнително заплащане (в зависимост от авиокомпанията тя може да стигне до 180 EUR), докато редовните авиокомпании предоставят услугата само за определени тарифи.

    Таксата за промяна на датите се таксува за всеки пътник и за всяка полетна отсечка поотделно. В допълнение към сумата може да бъде добавена разликата между оригиналния и новия билет. Авиокомпаниите не възстановяват разликата в сумата, ако цената на новия билет е по-ниска от тази на оригиналния.

    Таксата за промяна на издаден билет на eSky е 14 евро. Заплаща се за всеки пътник, за който се правят промени и е включена в крайната цена за промяна.

    Откри ли необходимата информация? Да | Не
    Смятам, че информацията е:
    Благодарим за обратната връзка!
  • Сгрешени данни за пътниците в резервацията. Какво да направя?

    При повечето авиокомпании промяната на данните в резервацията не е разрешена. Промени по вече издаден самолетен билет могат да бъдат правени в зависимост от условията на конкретната авиокомпания и срещу допълнителна такса. Необходимо е да ни информираш незабавно за сгрешена информация като например:

    • грешно изписване на имената;
    • грешно въведена дата на раждане;
    • грешка в избрания тип пътник (възрастен/ дете).

    Консултантите ни ще проверят възможността за коригиране на данните, ще те информират за възможните цена за промяна и ще се свържат с авиокомпанията, за да се отразят съответните корекции в системата.

    Имай предвид, че имената в самолетния билет и бордните карти трябва да бъдат изписани на латиница, както по документа за самоличност.

    Откри ли необходимата информация? Да | Не
    Смятам, че информацията е:
    Благодарим за обратната връзка!

Фактура

  • Как да променя данните на платеца във фактурата?

    Промяна в данните на платеца (не на пътника) е възможна до 30 дни след резервацията на самолетния билет. eSky позволява следните промени:

    • смяна от едно физическо лице към друго физическо лице;
    • смяна от физическо лице към юридическо.
    Откри ли необходимата информация? Да | Не
    Смятам, че информацията е:
    Благодарим за обратната връзка!
  • Защо нямам фактура за самолетния билет и/или за застраховката?

    Съгласно член 113 т.4 от Закона за ДДС фирма Е-СКАЙ ООД издава протокол за закупен самолетен билет, който е данъчно-валиден документ, и фактура за Такса обслужване.

    По отношение на застраховката, съгласно българското законодателство, за нея не се издава счетоводен документ, тъй като тя самата представлява такъв.

    Откри ли необходимата информация? Да | Не
    Смятам, че информацията е:
    Благодарим за обратната връзка!

Форма за контакт

Работно време:

понеделник–петък: 8:00 - 20:00 ,
събота: 10:00 - 18:00 ,
неделя: 10:00 - 18:00

Ще отговорим възможно най-скоро

С какво можем да сме полезни?

Имате спешен въпрос? По-добре ни се обадете.

За въпроси във връзка с резервация,
молим да се свържеш с нас чрез контактната форма.

+359 2 907 97 49

Препоръчителни часове за контакт: 12:00 – 16:00 ч.

На цената на стандартен разговор в твоята мрежа

Работно време:
  • понеделник–петък: 8:00 - 20:00
  • събота: 10:00 - 18:00
  • неделя: 10:00 - 18:00