Меню

Важна информация

Ние ще съдействаме за твоето приятно пътуване

Провери статуса на резервацията и детайлите по нея

Препращане на имейла за потвърждение на резервацията
Провери статуса на резервацията и детайлите по нея

Можеш да провериш статуса на резервацията в твоя профил. За целта се впиши или се регистрирай с имейла, използван при резервацията. След което отиди в секция "Моите резервации".

Влез в своя профил
Провери статуса на резервацията без да се вписваш

Често задавани въпроси

Полезна информация

  • Все още ли пътуването със самолет е един от най-безопасните начини за пътуване?

    Благодарение на стриктните правила за безопасност и използването на филтри HEPA в самолетите, полетите се считат за един от най-безопасните начини за пътуване по време на пандемията. Проведено е изследване от Института по медицинска вирусология към университета Гьоте във Франкфурт, което потвърждава ефективността на филтрите и на правилата за безопасност, прилагани в момента.

    За да се осигури безопасността на всички пътници, на екипажа и на персонала на летището, авиационните власти на много страни въвеждат допълнителни нови правила при пътуване със самолет. Безопасността и комфортът в самолета зависят и от теб, затова се запознай с правилата и се наслади на пътуването си.

    Списъка с нови правила за безопасност по време на пътуване със самолет - виж тук.

    Откри ли необходимата информация? Да | Не
    Смятам, че информацията е:
    Благодарим за обратната връзка!
  • Полетът ми беше отменен. Как се процедира при такава ситуация в eSky?

    Ако авиокомпанията е отменила твоя полет, ние ще те уведомим и ще те информираме за състоянието на твоя случай. Важно! В случай че резервираш самолетни билети от авиокомпания, изискваща директен контакт с нея относно резервацията (напр. Ryanair), се запознай с имейлите, изпратени от нея на пощата ти. В случай че полетът ти е отменен, следвай инструкциите, посочени в тях.

    Как изглежда този процес?

    1. Авиокомпанията потвърждава отмяната на твоя полет.
    2. Ние те информираме за анулацията и за това, че сме стартирали процес на проверка на наличните възможности за възстановяване.
    3. Свързваме се с авиокомпанията за информация относно наличните възможности за възстановяване.
    4. След като получим информацията, те информираме за наличните опции за възстановяване: възстановяване по сметка, ваучер или бонус точки. Различните варианти зависят изцяло от авиокомпанията.
    5. Избираш опцията за възстановяване, която е най-добра за теб.
    6. В случай на промени в статуса или удължаване на периода на изчакване, ние ще ти изпратим имейл със съответната информация.

    Ако резервацията ти се състои от няколко билета, ще получиш информация за наличните опции за възстановяване в единични или отделни съобщения.

    Помни! Възстановяването на неизползван билет включва разходите за билета и летищните такси. Други продукти или услуги на eSky, закупени с билета, могат и да не бъдат възстановени.

    С оглед настоящата ситуация, времето за отговор от страна на авиокомпанията може да е по-дълго от обикновено и не зависи от нас.

    Откри ли необходимата информация? Да | Не
    Смятам, че информацията е:
    Благодарим за обратната връзка!
  • Искам да анулирам полета или да сменя датите на пътуването

    Промяна в датата на полета или отказ от пътуването, поради COVID-19, е възможно, но зависи от това дали полетите ти са анулирани (или авиокомпанията е променила полетното им разписание). Виж какви са възможностите в зависимост от случая.

    • Авиокомпанията анулира полета ми или промени полетното разписание.
      След като получим потвърждение от страна на авиокомпанията, че полетът ти е анулиран или е с променено полетно разписание, ще получиш имейл от нас с инструкции. Възможността за възстановяване на сумата или за промяна на датите на полета зависи изцяло от конкретната авиокомпания.

    Как изглежда процесът в този случай?

    1. Авиокомпанията потвърждава анулацията на полета.
    2. Информираме те за анулацията и стартираме процес по проверка на възможностите за възстановяване на сумата за билета.
    3. Свързваме се с авиокомпанията, за да получим информация относно възможностите за възстановяване на суми.
    4. След като имаме информацията, я препредаваме и на теб. Обикновено има три начина за възстановяване на сума: по сметка, като ваучер или бонус точки. Коя от тези възможности ще бъде налична, зависи изцяло от авиокомпанията.
    5. Избираш предпочитания начин за възстановяване на сума от възможните.
    6. В случай на промяна в статуса или при удължаване на времето за изчакване, ще ти изпратим имейл с необходимата информация.

    Ако резервацията ти се състои от няколко полета, ще получиш информация за възможностите за възстановяване на сумите за всеки от тях в едно или няколко отделни съобщения.

    • Полетът ми се изпълнява по разписание.

    Опцията за възстановяване на сума или за промени в самолетния билет зависи изцяло от авиокомпанията и условията на съответната тарифа. Повечето авиокомпании позволяват промяна в датите срещу допълнителна такса (в случай на по-високи тарифи, тези промени може да са безплатни).
    Важно! Авиокомпаниите обикновено не връщат разликата в цената, ако билетът след промяната е по-евтин от първоначалния.
    В случай че желаеш да анулираш полета си, имай предвид че повечето авиокомпании не позволяват възстановяване на сумата за билета, ако анулацията е по желание на пътника. Научи повече >>

    Затова те молим да изчакаш за финалното решение за анулация или промяна в полетното разписание за твоето пътуване. В настоящата ситуация информацията от авиокомпаниите, отнасяща се за промяна в полетното разписание или за анулация, се изпраща седмица предварително.

    Имай предвид, че поради ситуацията с COVID-19, времето за изчакване на контакт е значително по-дълго. Освен това с приоритет обработваме заявките за възстановяване на суми за анулирани полети. Моля да се свържеш с нас, само ако пътуването ти предстои в следващите 2 седмици.
    Научи повече за процедурата за възстановяване на сума за анулиран полет, поради COVID-19 – тук.

    Откри ли необходимата информация? Да | Не
    Смятам, че информацията е:
    Благодарим за обратната връзка!
  • Колко време трябва да чакам възстановяването на сумата за анулиран полет?

    В случай, че получим информация от авиокомпанията за анулиране на полета, ще разгледаме случая възможно най-скоро, за да получим възстановяване на сумата за билета от твое име. Помни! Времето за отговор от повечето авиокомпании е значително удължено поради големия брой заявления, свързани с пандемията COVID-19.

    Процесът по възстановяване може да отнеме до няколко месеца от момента, в който авиокомпанията е получила нашето заявление за възстановяване. Някои авиокомпании обявиха, че процесът по връщане на средства е значително по-дълъг от обикновено.

    В същото време авиокомпаниите позволяват получаване на възстановяването под различна форма: ваучер или бонус точки. Процесът по възстановяване на сумата е по-бърз, ако избереш алтернативни опции, но все пак може да отнеме повече време от обикновено.

    Ако избереш някоя от наличните опции за възстановяване, ние ще те информираме за напредъка на процеса.

    Не забравяй! Различните опции за възстановяване зависят от авиокомпанията, чийто билет имаш.

    Откри ли необходимата информация? Да | Не
    Смятам, че информацията е:
    Благодарим за обратната връзка!
  • Какво и под каква форма мога да получа като възстановяване на отменения ми полет?

    Възстановяването на суми по отменен полет обикновено покрива само цената на самолетния билет. Някои авиокомпании възстановяват също и допълнителни услуги, закупени директно от авиокомпанията.

    Формата на възстановяване (възстановяване по банковата сметка или карта, ваучер или бонус точки, които да използваш при закупуване на друг билет) зависи изцяло от решението на авиокомпанията. Заради кризата с COVID-19 повечето авиолинии заявяват, че изборът на традиционно възстановяване по сметката може да е обвързано с дълго време на изчакване. Затова обикновено авиокомпаниите предлагат много по-бързо възстановяване под формата на ваучери или точки.

    Помни! Възстановяването покрива само анулираните полети от твоята резервация. Авиокомпаниите не възстановяват суми за осъществени полети, според разписанието на авиокомпанията.

    Откри ли необходимата информация? Да | Не
    Смятам, че информацията е:
    Благодарим за обратната връзка!
  • Кога и как да получа възстановяване на сума за анулиран Полет+Хотел пакет?

    В случай, че твоите Полет+Хотел са били отменени поради обявеното извънредно положение ти предлагаме ваучер за заплатената сума. Ако не приемеш ваучера и при липса на друго споразумение за туристически пакет – заместител между нас, в рамките на  12 месеца, считано от датата на отмяната на извънредното положение, ще ти възстановим заплатените суми.( чл. 25 от ЗАКОНа за мерките и действията по време на извънредното положение, обявено с решение на Народното събрание от 13 март 2020 г. и за преодоляване на последиците).

    Откри ли необходимата информация? Да | Не
    Смятам, че информацията е:
    Благодарим за обратната връзка!
  • Какво е eSky Wallet и какви са предимствата му?

    eSky Wallet e дигитален портфейл, с който получаваш сумата за неизползвания си билет по-бързо и имаш допълнителни ползи. Към момента можеш да използваш eSky Wallet, след като си получил имейл от нас с опциите за възстановяване на сума.

    Научи повече за eSky Wallet - тук.

     
    Откри ли необходимата информация? Да | Не
    Смятам, че информацията е:
    Благодарим за обратната връзка!
  • Правила за пътуване по света. Докъде мога да пътувам?

    Напоследък много държави промениха правилата си за пътуване и преминаване на границите. Тези правила могат да повлияят върху необходимите документи на летището, върху общите правила, които може да се наложи да следваш след пристигането си, и / или временната невъзможност да пътуваш до определени страни. Можеш да се запознаеш с актуалната информация и с начина за планиране на спокойно и безопасно пътуване, като провериш сайта с всички правила и документи, изисквани от различните държави - тук.

    Не забравяй, че преди да се отправиш на пътешествие, е добре да се запознаеш с официалните съобщения от властите на страната, която планираш да посетиш.

    Откри ли необходимата информация? Да | Не
    Смятам, че информацията е:
    Благодарим за обратната връзка!
  • Необходимо ли е да се тествам за COVID-19 преди пътуване?

    Някои страни изискват тест за COVID-19 преди пътуване и представянето на отрицателен резултат при пристигане. Дали е нужно да се тестваш и да представиш отрицателен резултат можеш да научиш в правилата за пътуване и преминаване през границата - тук.

    Откри ли необходимата информация? Да | Не
    Смятам, че информацията е:
    Благодарим за обратната връзка!
  • Как мога да се свържа с eSky?

    В момента можеш да се свържеш с нас чрез контактната форма.

    Провери секцията с детайлите за резервацията ти в твоя eSky профил, в случай че:

     

    • искаш да провериш дали има възможност за промяна на датата на полета;
    • искаш да заявиш добавяне на допълнителен багаж;
    • искаш да заявиш добавяне на приоритетен бординг.

    Можеш да се свържеш с нас и по телефона, като позвъниш на номера, поместен в самолетния ти билет. Центърът ни за обслижване на клиенти работи от понеделник до петък между 9:00 и 19:00 часа.

    Ако пътуването ти предстои след повече от 2 седмици, моля да изчакаш преди да се свържеш с нас.

    Откри ли необходимата информация? Да | Не
    Смятам, че информацията е:
    Благодарим за обратната връзка!
  • Възстановените средства са по-малко от общата сума за резервацията. Защо?

    Размерът на възстановената сума зависи изцяло от преценката на авиокомпанията и включва услуги, които се покриват от политиката ѝ за възстановяване на средства. Тази сума не включва таксата за обслужване и допълнителните услуги, закупени чрез eSky, които са изпълнени, въпреки че полетът е анулиран.

    В някои случаи авиокомпаниите възстановяват средствата за анулирани резервации в отделни плащания, напр. за конкретни пътници, ако резервацията включва билети за групово пътуване, или ако включва допълнителни услуги, предлагани от авиокомпанията, като допълнителен багаж, избор на място в самолета и др.

    Какво включва възстановената сума? Научи повече тук >>

    Откри ли необходимата информация? Да | Не
    Смятам, че информацията е:
    Благодарим за обратната връзка!
  • Брекзит: пътуване до Великобритания след 1 януари 2021 г.

    Поради завършването на процеса по излизане на Великобритания от Европейския съюз (Брекзит), от 1 януари 2021 г. при преминаването на британската граница се прилагат нови правила.

    За целта гражданите на държави от ЕС, Европейското икономическо пространство (Исландия, Лихтенщайн и Норвегия) и Швейцария следва да представят виза. В някои случаи обаче, в зависимост от целта на пътуването, виза може да не бъде изисквана.

    • Туризъм & посещения
      Ако пътуваш до Великобритания за кратък период от време (до максимум 6 месеца), например за да посетиш Лондон, своето семейство или приятелите си там, е необходимо да носиш само паспорт (или лична карта – до 30 септември, 2021). В този случай не се изисква виза.
    • Бизнес пътуване
      Ако пътуваш до Великобритания с бизнес цели за кратък период от време, например за командировка, среща, конференция и т.н., е необходимо да носиш само паспорт (или лична карта – до 30 септември 2021 г.). В повечето случаи при бизнес пътуване не се изисква виза, ако общата продължителност на престоя на територията на страната не надвишава 6 месеца.
    • Пътуване с цел работа или образование
      Ако пътуваш до Великобритания с цел работа (без значение дали за своя работодател или за собствения си бизнес), на стаж или за да учиш, освен паспорт, ще ти е необходима и виза. Затова преди заминаването си се запознай подробно с визовите изисквания, като за целта посетиш правителствените сайтове на Великобритания.

    Информация относно формалностите, които е нужно да изпълниш преди пътуването си, както и документите, които следва да носиш със себе си при преминаване на границата на Великобритания, можеш да откриеш в специалния формуляр на правителствените сайтове на Великобритания.

    Граждани на Великобритания от държави от ЕС, които са се установили във Великобритания преди 1 януари 2021 г. и имат статут на уседналост или временен статут на уседналост, могат да преминават през границата на страната с лична карта до 31 декември 2025 г. След тази дата, за влизането на територията на Великобритания, ще е нужно да представят паспорт.

    Важно! Поради световната епидемична ситуация, във всеки от горепосочените случаи британските власти изискват допълнителни документи от лицата, пристигащи във Великобритания. Какви документи са ти необходимите виж тук.

    Повече информация за пътуването до Великобритания след Брекзит – виж тук.

    Откри ли необходимата информация? Да | Не
    Смятам, че информацията е:
    Благодарим за обратната връзка!

Онлайн регистрация

  • Къде мога да открия линк за онлайн регистрация?

    Линкът към формата за онлайн регистрация ще намериш в твоя билет, в секция „Подгответе се за онлайн регистрацията за полета“. Можеш да го откриеш и в твоя профил в eSky.

    Освен това 7 дни преди полетното разписание ще получиш имейл от нас с напомняне да въведеш данните за регистрация, както и с линк към формата.

    Ако имаш билет за полет с Ryanair, но нямаш допълнителна услуга за онлайн регистрация, е необходимо да посетиш сайта на авиокомпанията и да се впишеш със същия имейл адрес, използван при резервацията в eSky. Всички имейли относно резервацията ти и онлайн регистрацията ще получаваш директно от авиокомпанията.

    Откри ли необходимата информация? Да | Не
    Смятам, че информацията е:
    Благодарим за обратната връзка!
  • Онлайн регистрация стъпка по стъпка

    С онлайн регистрацията можеш да подготвиш бордните карти и по този начин да си осигуриш достъп до борда на самолета. Когато пътуваш с популярни нискотарифни авиокомпании (като Ryanair, Wizz Air, Laudamotion), е необходимо бордните карти да бъдат принтирани. Без тях е възможно да ти откажат достъп на борда на самолета или да се наложи да заплатиш допълнителна такса на летището. Имай предвид че процедурите за онлайн регистрация може да са различни в зависимост от авиокомпанията.

    Ако закупиш самолетен билет за Ryanair, е нужно да направиш онлайн регистрацията самостоятелно на сайта на авиокомпанията. За целта използвай имейл адреса, с който е направена резервацията в eSky. Всички имейли относно резервацията и онлайн регистрацията вече ще бъдат изпращани директно от авиокомпанията. Ако обаче закупиш услугата онлайн регистрация по време на резервацията в eSky, процесът на онлайн регистрация ще изглежда по различен начин.

    Когато резервираш самолетни билети от други авиокомпании, които изискват да се регистрираш онлайн самостоятелно, не е нужно да се притесняваш - eSky ще те регистрира от твое име. В някои случаи ще са ни необходими твои данни и данни за останалите пътници, с които възнамеряваш да пътуваш.

    • Заедно с билета по имейл ще получиш специална форма за попълване. Можеш да я откриеш и в твоя профил в eSky.
    • Можеш да въведеш данните за регистрация, веднага щом получиш билета. Препоръчително е да не отлагаш с попълването на формата. По този начин лесно ще те чекираме и ще изпратим готовите бордни карти, след като авиокомпанията стартира регистрацията. Важно! Регистрацията може да е недостъпна, в случай че предоставиш данните по-малко от 48 часа преди полетното разписание.
    • Бордните карти ще бъдат изпратени до имейл адреса, оставен по време на резервацията – между 48 и 8 часа преди полетното разписание. За плавно и коректно изпълнение на процедурата е необходимо да се въведат данните за всички пътници. Ако ти остават по-малко от 8 часа преди полетното разписание, и нямаш получен имейл с бордните карти, провери папка СПАМ в пощата си и се увери, че имейлът, оставен по време на резервацията, е коректен.
    • Бордните карти следва да бъдат принтирани и представени на летището, заедно с документа за самоличност, използван за регистрацията.

    Важно! Ако пътуването ти се състои от няколко полетни отсечки, бордните карти ще бъдат изпратени в отделни имейли – между 48 и 8 часа преди полетното разписание за всяка отсечка.

    Откри ли необходимата информация? Да | Не
    Смятам, че информацията е:
    Благодарим за обратната връзка!
  • Онлайн регистрация за полети на Ryanair

    Ако имаш билет за полет на Ryanair и заедно с него закупена допълнителна услуга за онлайн регистрация от eSky, не е нужно да се притесняваш за онлайн регистрацията. Процесът е същият като описания в предишната тема - „Онлайн регистрация стъпка по стъпка“.

    Ако нямаш закупена допълнителна услуга за онлайн регистрация с eSky, е необходимо да се регистрираш онлайн самостоятелно. За да го направиш, влез с имейл адреса, използван при първоначалната резервация в eSky, и въведи необходимите данни. Авиокомпанията ще изпрати бордните карти, заедно с инструкции за употреба. Не забравяй, че Ryanair позволява онлайн чекиране между 48 часа и 2 часа преди полетното разписание.

    Откри ли необходимата информация? Да | Не
    Смятам, че информацията е:
    Благодарим за обратната връзка!
  • Задължително ли е да принтирам бордната карта?

    Някои от популярните авиокомпании е възможно да не приемат бордни карти като PDF файл, визуализиран на екрана на смартфон или друго мобилно устройство. Затова, за най-голяма сигурност, че ще се качиш на борда, принтирай всички бордни карти, които получиш.

    Именно те ти гарантират, че ще те допуснат в самолета.

    Откри ли необходимата информация? Да | Не
    Смятам, че информацията е:
    Благодарим за обратната връзка!
  • Нямам бордни карти. Къде да ги открия?

    Обикновено изпращаме бордните карти на имейла, оставен при резервацията, между 48 и 8 часа преди полетното разписание. Ако пътуването ти се състои от няколко отсечки, бордните карти ще бъдат изпратени в отделни имейли – между 48 и 8 часа преди полетното разписание за всяка отсечка.

    Пример 1

    Ако летиш:

    • от София до Лондон на 1.06 в 15:00 ч.
    • от Лондон до София на 7.06, в 19:00 ч.

    Ще получиш бордните карти, както следва:

    • за полета от София до Лондон – най-рано на 30.05 в 15:00 ч. (или най-късно на 01.06 в 7:00 часа)
    • за полета от Лондон до София – най-рано на 5.06, в 19:00 ч. (или най-късно на 7.06 в 11:00 ч.)

    Пример 2

    Ако летиш:

    • от София до Тенерифе на 01.06, в 9:00 ч. с прекачване в Барселона на 01.06, в 13:00 (с MultiLine полет)
    • от Тенерифе до София на 7.06, в 12:00 ч. с прекачване във Франкфурт на 07.06, в 18:00 ч. (с MultiLine полет).

    Ще получиш бордните карти, както следва:

    • за полета от София до Барселона – най-рано на 30.05, в 9:00 ч. (или на 01.06, 01:00 ч. най-късно);
    • за полета от Барселона до Тенерифе – най-рано на 30.05, 13:00 ч. (или най-късно на 01.06, 05:00 ч.);
    • за полета от Тенерифе до Франкфурт – най-рано на 05.06, 12:00 ч. (най-късно на 7.06, 4:00 ч.)
    • за полета от Франкфурт до София – най-рано на 05.06, в 18:00 ч. (най-късно на 07.06, в 10:00 ч.).

    Ако полетът ти е след по-малко от 8 часа и нямаш получен имейл с бордните карти, провери папка СПАМ и се увери. че оставеният имейл при резервацията е коректен. Възможно е бордните карти да са изпратени на друг твой имейл адрес.

    Важно! Когато става въпрос за полети, които изискват предоставянето на допълнителни данни във формата за регистрация, бордните карти ще бъдат изпратени след като цялата необходима информация е добавена. Ако в резервацията ти има други пътници, се увери, че техните данни също са попълнени.

    Откри ли необходимата информация? Да | Не
    Смятам, че информацията е:
    Благодарим за обратната връзка!
  • Грешка по време на онлайн регистрация

    При грешка по време на въвеждането на данните ти или тези на пътниците в регистрационната форма – незабавно ни уведоми!

    Откри ли необходимата информация? Да | Не
    Смятам, че информацията е:
    Благодарим за обратната връзка!

Багаж

  • Как да добавя допълнителен багаж?

    Регистриран багаж може да бъде добавен по време на самата резервация или след това, но не по-късно от 48 часа преди полетното разписание.

    Имай предвид, че според условията на някои авиокомпании, добавянето на регистриран багаж е възможно само на летището.

    Примерни условия:

    Ryanair (цена за полетна отсечка/ пътник):

    • 10 kg, 1 бр. чанта 55 x 40 x 20 cm – между 10 и 25 евро;
    • 20 kg, 1 бр. чанта 81 x 119 x 119 cm – между 25 и 40 евро;

    Wizz Air (цена за полетна отсечка/ пътник):

    • 10 kg, 1 бр. багаж – между 9 и 57 евро
    • 20 kg, 1 бр. багаж – между 15 и 83 евро
    • 32 kg, 1 бр. багаж – между 21 и 109 евро

    Други авиокомпании – виж тук

    *Цените зависят от авиокомпаниите и могат да се променят. Посочените цени са само ориентировъчни. Имай предвид, че към тях не е включена такса на eSky.

    Ако искаш да разбереш как можеш да добавиш регистриран багаж към резервацията си, виж секцията с детайли за резервацията в твоя профил в eSky.

    Откри ли необходимата информация? Да | Не
    Смятам, че информацията е:
    Благодарим за обратната връзка!
  • Регистриран и ръчен багаж – най-важното, което трябва да знаеш

    Авиокомпаниите разделят багажа на два типа: ръчен багаж (кабинен) и регистриран (превозван в багажното на самолета).

    Ръчният багаж може да се качи на борда на самолета и да се постави в багажното над седалките безплатно или срещу допълнително заплащане (в зависимост от тарифата и авиокомпанията). Все пак е важно да не забравяш, че поради съображения за сигурност вещите, които може да се превозват в ръчния багаж, подлежат на строги законови мерки. Същото важи и за количеството течности, които могат да се пренасят в ръчния багаж. В допълнение е важно да знаеш, че всяка авиокомпания определя свои собствени правила, отнасящи се до размерите и теглото на чантите.

    Регистрираният багаж е с размери и тегло по-големи от тези на ръчния. При нискотарифните авиокомпании (като Ryanair, Wizz Air и easyJet) регистрираният багаж винаги се таксува допълнително, докато при редовните той може да е включен в цената на самолетния билет. Обикновено това, което не е позволено да се носи в ръчния багаж, може да се превозва в регистрирания, като разбира се има ограничения за някои предмети. Регистрираният багаж е подходящо решение при по-дълги пътувания. Както при ръчния багаж, така и тук размерите и теглото на чантите са стриктно фиксирани от авиокомпаниите. Регистрираният багаж винаги се чекира на летището, на съответното гише на авиокомпанията, преди да се отправиш към проверката за сигурност.

    Виж кои вещи можеш да превозваш в ръчния и в регистрирания багаж – тук

    Откри ли необходимата информация? Да | Не
    Смятам, че информацията е:
    Благодарим за обратната връзка!
  • Багаж и приоритетен бординг

    Приоритетният бординг е услуга, която позволява на пътника да е сред първите, качили се на борда на самолета.

    Освен по-бързото качване на борда, някои от популярните нискотарифни авиокомпании (напр. Ryanair и Wizz Air) предлагат като част от услугата за приоритетен бординг и опцията да вземеш със себе си допълнителна чанта ръчен багаж. Това все пак не е общовалидно правилно, затова, винаги когато искаш да добавиш приоритетен бординг, проверявай какво е включено в цената.

    Откри ли необходимата информация? Да | Не
    Смятам, че информацията е:
    Благодарим за обратната връзка!
  • Какви са ограниченията на багажа?

    Ограниченията на багажа се определят от всяка отделна авиокомпания. Затова не забравяй да провериш какви са те винаги, когато резервираш самолетен билет.

    Информация относно максималния брой чанти, както и тегло и размери на багажа можеш да откриеш по време на резервацията на самолетния билет – в резервационната форма и след това – в самия билет, получен от нас.

    Подробна информация за багажа за всяка авиокомпания ще откриеш и на нашия сайт.

    Откри ли необходимата информация? Да | Не
    Смятам, че информацията е:
    Благодарим за обратната връзка!

Моята резервация

  • Как мога да проверявам и управлявам резервациите си?

    Детайли за резервациите на полети и хотелско настаняване можеш да откриеш в своя профил в eSky. Освен това оттам можеш директно да управляваш резервациите си и да попълваш данни, необходими за онлайн регистрацията например. Освен това можеш да закупиш и допълнителни услуги като:

    • регистриран багаж;
    • приоритетен бординг;
    • туристическа застраховка;
    • резервация на хотелско настаняване - с до 30% отстъпка от цената.

    През профила ти можеш да провериш изискванията за виза, както и при необходимост да заявиш такава. Също така можеш да откриеш информация за пътуването в страната, която планираш да посетиш. Ако си от хората, които търсят евтини полети, то с профила ти в eSky можеш да активираш и управляваш ценови известия.

    Повече за предимствата, които профилът в eSky ти дава, виж тук.

    За вписване или регистрация в eSky – натисни тук.

    Откри ли необходимата информация? Да | Не
    Смятам, че информацията е:
    Благодарим за обратната връзка!
  • Нямам потвърждение на резервацията. Как мога да проверя статуса ѝ?

    Потвърждение на резервацията се изпраща по имейл след завършването ѝ, както и след извършено плащане на самолетните билети. Ако не можеш да откриеш информация от нас в пощата си, провери папка СПАМ и се увери, че имейлът, оставен при резервацията, е коректен. Освен това можеш да използваш специалната контактна форма и да препратиш потвърждението за резервацията на имейла си.

    Актуалния статус на резервацията можеш да провериш и в своя потребителски профил в eSky, секция “Моите резервации” или на този линк (като въведеш номер на резервация и имейл адрес, използван за нея).

    Откри ли необходимата информация? Да | Не
    Смятам, че информацията е:
    Благодарим за обратната връзка!
  • Не помня номера на резервацията. Какво да направя?

    Номера на резервацията си можеш да намериш в секцията с детайли за резервацията в твоя профил в eSky. Можеш да го отркиеш и в имейла, изпратен на имейл адреса, оставен по време на резервацията. Ако изгубиш този номер или не получиш такъв, можеш да използваш специалната форма за контакт на сайта ни и да си препратиш имейла с данните за резервацията.

    Откри ли необходимата информация? Да | Не
    Смятам, че информацията е:
    Благодарим за обратната връзка!
  • Въведох грешен имейл при резервацията. Какво да правя?

    Ако със сигурност имейл адресът, оставен при резервацията, е сгрешен, напр. има пропуснат символ или др., можеш да влезеш в профила си в eSky, където да промениш данните. Ако все още нямаш профил, можеш да го създадеш и да добавиш всички свои резервации.

    Освен това можеш да използваш линка към формуляра по-долу и да ни изпратиш информацията за резервацията си: име и фамилия, дата и маршрут на полета. Възможно е консултантите ни да поискат допълнителни подробности, за да проверят заявката. За да спестиш време, препоръчваме да използваш профила си в eSky, за да редактираш и коригираш данните.

    Откри ли необходимата информация? Да | Не
    Смятам, че информацията е:
    Благодарим за обратната връзка!
  • Как да добавя приоритетен бординг?

    Услугата приоритетен бординг може да добавиш по време на резервацията или след това, но не по-късно от 48 часа преди полетното разписание. Услугата приоритетен бординг е с ограничен лимит и може да не се предлага към момента на заявката.

    Примерни условия:

    Ryanair (цена за полетна отсечка/ пътник)

    • приоритетен бординг с лична чанта не по-голяма от 40 x 20 x 25 cm и с ръчен багаж с размери до 55 x 40 x 20 cm и с максимално тегло до 10 кг – между 6 и 12 евро;

    Wizz Air (цена за полетна отсечка/ пътник):

    • приоритетен бординг с една ръчна чанта не по-голяма от 40 x 30 x 20 cm и с тегло до 10 кг, втори ръчен багаж до 50 x 40 x 23 cm и тегло до 10 кг – между 5 и 32 евро

    *Цените зависят от авиокомпаниите и могат да се променят. Посочените цени са само ориентировъчни. Имай предвид, че към тях не е включена такса на eSky.

    Откри ли необходимата информация? Да | Не
    Смятам, че информацията е:
    Благодарим за обратната връзка!
  • Как да избера място в самолета?

    Резервационните системи на авиокомпаниите разпределят местата в самолета автоматично. Ако двама или повече човека пътуват заедно, то обикновено авиокомпаниите не ги разпределят на съседни места (освен в случаите, когато става въпрос за пътуване на дете с негов настойник). Ако искаш да си спестиш неудобството и предпочиташ да седиш до спътниците си, се възползвай от услугата за избор на място.

    Тя може да се добави по време на самата резервация (опцията е налична само за избрани авиокомпании) или като се свържеш с нас чрез формата за контакт (линк по-долу).

    Резервирането на избрано място се заплаща и цената на услугата зависи от авиокомпанията и от типа избрано място. В отговор на заявката ти нашите консултанти ще изпратят информация относно наличността на местата и цените.

    Цената на услугата варира между 5 и 26 EUR на човек (за всяка полетна отсечка).*

    Имай предвид, че броят на свободните места в самолета се променя постоянно и избраните места може да не са налични.

    * Цените се определят от авиокомпанията и може да се променят. Посочените стойности са само ориентировъчни.

    Откри ли необходимата информация? Да | Не
    Смятам, че информацията е:
    Благодарим за обратната връзка!
  • Как да платя за резервацията?

    Резервацията си в eSky можеш да заплатиш чрез кредитна карта или по банков път. Методът за плащане се избира при резервацията на съответната услуга. Цената на самолетните билети е гарантираната само в момента на плащането им, затова препоръчваме плащане с карта. За сравнение предварителната резервация на билет чрез банков превод не гарантира, че цената ще се запази същата. В този случай, предвид условията на авиокомпаниите и постоянно променящата се наличност на свободните места на борда, е възможно да се наложи допълнително плащане за избраните билети.

    Откри ли необходимата информация? Да | Не
    Смятам, че информацията е:
    Благодарим за обратната връзка!
  • Искам да анулирам резервацията си. Как мога да го направя?

    При повечето нискотарифни авиокомпании (вкл. Ryanair, Wizz Air, easyJet, Laudamotion) анулацията на самолетния билет е невъзможна и сумата не се възстановява. Тези подробности са посочени в условията по време на самата резервация.

    При редовните авиокомпании (като LOT, Lufthansa, Air France), възможността за анулация и възстановяване на сумата за самолетен билет е упомената в условията на самата тарифа.

    Откри ли необходимата информация? Да | Не
    Смятам, че информацията е:
    Благодарим за обратната връзка!
  • Как да анулирам резервация на хотел?

    За да анулираш хотелска резервация, първо провери дали резервацията ти включва тази опция и при какви условия е възможно това. Информация относно условията за анулация на място за настаняване можеш да откриеш на сайта ни, в описанието на стаята, както и в имейла с потвърждение на резервацията.

    Важно! Не забравяй да провериш дали условията на резервацията позволяват възстановяване на сумата за анулираната услуга.

    За да анулираш хотелска резервация, е необходимо да влезеш в потребителския си профил и да избереш съответната хотелска резервация или да провериш статуса на пътуването си и да избереш опцията: Анулиране на резервация

    Откри ли необходимата информация? Да | Не
    Смятам, че информацията е:
    Благодарим за обратната връзка!
  • Информация относно промяната в полетното разписание от страна на авиокомпанията

    При промяна в полетното разписание на авиокомпанията, с която пътуваш, ще те информираме на имейла, оставен по време на резервацията. На него очаквай и новия самолетен билет с промененото полетно разписание.

    Откри ли необходимата информация? Да | Не
    Смятам, че информацията е:
    Благодарим за обратната връзка!

Промени в резервацията

  • Как да направя промяна в датите на полета?

    Възможността за промяна в датите на полета зависи от съответната авиокомпания. Някои от нискотарифните превозвачи позволяват смяна на датите срещу допълнително заплащане (в зависимост от авиокомпанията тя може да стигне до 180 EUR), докато редовните авиокомпании предоставят услугата само за определени тарифи.

    Таксата за промяна на датите се прилага за всеки пътник и за всяка полетна отсечка поотделно. В допълнение към сумата може да бъде добавена разликата между оригиналния и новия билет. Авиокомпаниите не възстановяват разликата в сумата, ако цената на новия билет е по-ниска от тази на оригиналния.

    Таксата за промяна на издаден билет на eSky е 14 евро. Заплаща се за всеки пътник, за който се правят промени и е включена в крайната цена за промяна.

    За да разбереш дали е възможно да промениш датата на полета ти, виж секцията с резервации в твоя профил в eSky и избери опцията „Промени датата“.

    Откри ли необходимата информация? Да | Не
    Смятам, че информацията е:
    Благодарим за обратната връзка!
  • Сгрешени данни за пътниците в резервацията. Какво да направя?

    При повечето авиокомпании промяната на данните в резервацията не е разрешена. Промени по вече издаден самолетен билет могат да бъдат правени в зависимост от условията на конкретната авиокомпания и срещу допълнителна такса. Необходимо е да ни информираш незабавно за сгрешена информация като например:

    • грешно изписване на имената;
    • грешно въведена дата на раждане;
    • грешка в избрания тип пътник (възрастен/ дете).

    Консултантите ни ще проверят възможността за коригиране на данните, ще те информират за възможните цена за промяна и ще се свържат с авиокомпанията, за да се отразят съответните корекции в системата.

    Имай предвид, че имената в самолетния билет и бордните карти трябва да бъдат изписани на латиница, както по документа за самоличност.

    Откри ли необходимата информация? Да | Не
    Смятам, че информацията е:
    Благодарим за обратната връзка!

Фактура

  • Изпращане на фактура

    Фактура се издава и изпраща на имейла, оставен при резервацията, до 15-то число на месеца, следващ този, в който е закупен билетът.

    Например: Ако билетът е закупен през юни, фактурата ще бъде изпратена най-късно на 15 юли.

    Откри ли необходимата информация? Да | Не
    Смятам, че информацията е:
    Благодарим за обратната връзка!
  • Как да променя данните на платеца във фактурата?

    Промяна в данните на платеца (не на пътника) е възможна до 30 дни след резервацията на самолетния билет. eSky позволява следните промени:

    • смяна от едно физическо лице към друго физическо лице;
    • смяна от физическо лице към юридическо.
    Откри ли необходимата информация? Да | Не
    Смятам, че информацията е:
    Благодарим за обратната връзка!
  • Как да проверя статуса на плащането?

    Информация относно статуса на плащането се изпраща в имейла за потвърждение на резервацията. Ако плащането е извършено с кредитна карта или чрез банков превод, изпращаме имейл с потвърждение на резервацията и информация относно успешното плащане. Пътниците, избрали стандартен банков превод за метод на плащане, ще получат информация за първоначалната резервация на билета и очакваното плащане. Информацията за потвърждение на извършено плащане ще изпратим едва след като то е отразено при нас.

    Искаш да провериш дали трансакцията е минала успешно? Провери статуса на плащането в потребителския си профил в eSky в секция “Моите резервации” или като кликнеш на този линк.

    Откри ли необходимата информация? Да | Не
    Смятам, че информацията е:
    Благодарим за обратната връзка!
  • Как да получа копие на фактурата?

    Копие на фактурата се издава само при заявка.

    Откри ли необходимата информация? Да | Не
    Смятам, че информацията е:
    Благодарим за обратната връзка!
  • Защо нямам фактура за самолетния билет и/или за застраховката?

    Съгласно член 113 т.4 от Закона за ДДС фирма Е-СКАЙ ООД издава протокол за закупен самолетен билет, който е данъчно-валиден документ, и фактура за Такса обслужване.

    По отношение на застраховката, съгласно българското законодателство, за нея не се издава счетоводен документ, тъй като тя самата представлява такъв.

    Откри ли необходимата информация? Да | Не
    Смятам, че информацията е:
    Благодарим за обратната връзка!

Форма за контакт

Предвид ситуацията с коронавируса, моля да се свързвате с нас само чрез формата за контакт по-долу. Благодарим ви!

Работно време:

понеделник–петък: 8:00 - 20:00 ,
събота: 10:00 - 18:00 ,
неделя: 10:00 - 18:00

Ще отговорим възможно най-скоро

С какво можем да сме полезни?

Имате спешен въпрос? По-добре ни се обадете.